Quantcast
341 ΣΧΟΛΙΑ

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΑΕΚ 2-0 (ΤΕΛΙΚΟ)

Στο Καραϊσκάκη κόντρα στον Ολυμπιακό δοκιμάζεται απόψε η ΑΕΚ - Το aek365 σας ενημερώνει με παραλειπόμενα και LIVE τον αγώνα


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
OXIALLOKARVOUNO21 - 25/4/2021 22:24

Να τσοντάρουμε όλοι τον οβολό μας να τους πληρώσουμε την αποζημίωση και στα ξεκουμπίδια ρε Ντεντελτσιάρου. Δεν αντέχονται ρε άλλο. Να χάσουμε δεν λέω, αλλά ούτε στα παιδικά αυτά τα ξεφτιλίκια. Πόσα δώρα πια....

OXIALLOKARVOUNO21 - 25/4/2021 22:04

Να τσοντάρουμε όλοι τον οβολό μας να τους πληρώσουμε την αποζημίωση και στα ξεκουμπίδια ρε Ντεντελτσιάρου. Δεν αντέχονται ρε άλλο. Να χάσουμε δεν λέω, αλλά ούτε στα παιδικά αυτά τα ξεφτιλίκια. Πόσα δώρα πια....

inspyRations - 25/4/2021 21:57

αν εσεις Κυριοι του ποδοσφαιρικου τμηματος νομιζετε οτι θελουμε 6-7 μεταγραφες τοτε κατι βλεπω λαθος σε αυτο το αθλημα,τι να πω....,μαλλον αλλιως την ονειρευομαι την ΑΕΚΑΡΑ

απορω ποιον δικο μας θα επαιρνε κ θα εβαζε εστω στο παγκο του ο σιχαμενος

Cocco Bill - 25/4/2021 21:49

Δεν ξέρω αν είναι θέμα προπονητή, πάντως ο Καρέρα μπορεί να μην τους κέρδισε, έφερε πάντως 2 ισοπαλίες μαζί τους, ο Χιμένεθ πέρα από τις 3 ήττες, μας φόρτωσε και με ένα ιστορικο διασυρμό. Προσωπικά παρακαλάω να αποκλειστούμε στο κύπελλο από τον Παοκ, για να μην ξαναπαίξουμε ξανά μαζί τους, με το συγκεκριμένο ρόστερ και τον συγκεκριμένο προπονητή. Αυτοί σήμερα έπαιξαν ένα ημίχρονο και μας έβαλαν 2 γκολ ενώ είχαν και άλλες ευκαιρίες, στον τελικό θα παίξουν 90΄. Πέρα από τον... Συνέχεια Χιμένεθ, απόλυτα υπεύθυνος είναι και ο Κονέ, που δεν ήθελε τον μοναδικό που θα έσωζε κάπως αυτό το αμυντικό χάλι, δηλαδή τον Βράνιες και δεν προειδοποίησε τον Τίγρη το τι έρχεται αν δεν έρθει τέρμα και σέντερ μπακ. Η Τρίπολη, ο Βόλος, τα Γιάννενα, πόσο ακριβώς μπάτζετ έχουν και στέκονται καλύτερα απέναντι τους, δεν βάζω τον Άρη που τα ματς είναι αβαβά, ούτε καν τον Παο που και αυτου θα του δώσει ο οσφπ το ματς στην τελευταία αγωνιστική, αν με το 3ποντο βγαίνει ο Παο κόνφερενς, αντιθετα το υποκατάστημα που παίζει μαζί μας και να έχει εξασφαλίσει το κόνφερενς θα παίξει στο 101%. Μείνανε 4 ματς στα πλέι οφς, πρέπει να επικεντρωθούμε εκεί και κυρίως στο ματς με τον Παοκ στα πλέι οφς, όπου θέλουμε απαραίτητα νικη και μετά ίσως μας φτάνει και η νικη στην Τρίπολη, φτάνει να μην χάσουμε από τον Παο. Εγώ το κύπελλο δεν θα το δω καν, δεν μπορώ να δω ένα ματς και να θέλω να χάσουμε, εκεί καταντήσαμε φέτος.

Den73 - 25/4/2021 19:59

Μέχρι τώρα (25') ο Νεντελτσιάρου κάνει πολύ μεστό παιχνίδι, κόβοντας σωστά και καλύπτοντας χώρους. Μάλλον του ταιριάζει περισσότερο η τριάδα στην άμυνα.

Den73 - 25/4/2021 21:48

Με μαυρίζω μόνος μου...

Den73 - 25/4/2021 21:29

Με μαυρίζω μόνος μου...

argiris1977 - 25/4/2021 21:47

Η ομάδα χρειάζεται παίκτες διαφοράς. Δυστυχώς δεν τους βρίσκεις εύκολα και δεν έρχονται εύκολα. Για αυτόν τον λόγο όταν έχεις παίκτες όπως ο Λιβάγια τους κρατάς και τους πληρώνεις. Όταν έχεις παίκτες που μπορεί να μην σου κάνουν την διαφορά σε μεγάλο βαθμό, αλλά είναι καλύτεροι από κάποιους που έχεις, δεν τους παραγκονίζεις και δεν τους πετάς ( βασιλαντονόπουλος). Όταν έχεις φέρει έναν προπονητή που σε περνάει στην φάση των ομίλων αποκλείοντας ένα μεγαθήριο και όταν... Συνέχεια αυτός ο προπονητής σου έχει συμμαζέψει την ομάδα την προηγούμενη χρονιά, δεν τον διώχνεις και τον δίνεις χρόνο γιατί δεν του έδωσες πότε μεγάλο μπάτζετ για μεταγραφές. Ευχαριστώ

gerontakiw - 25/4/2021 21:43

Ούτε βαλσαμωμένους αντιπάλους δεν κερδίζουμε!!Στό τέρμα ένα απλωμένο σεντόνι θα αποκρούσει κάποιο!!Ας μου πεί κάποιος το σύστημα πού παίζει αυτό το συνοθύλευμα?

ovelix - 25/4/2021 21:42

Καλό αποτέλεσμα . Θα φέρναμε κατα λάθος κανα Χ και θα τους κάναμε όλους παικταράδες πάλι. Έτσι , να φαίνεται η γύμνια της ομάδας μήπως ξυπνήσει ο υπεύθυνος και κανει ριζικές αλλαγές . Νίκες σε ομάδες τύπου Άρη και κάτω για μένα δεν είναι μέτρο σύγκρισης , με τον πρώτο πρέπει να συγκρίνεσαι και εκει είμαστε πολύ πολύ πίσω.

the_teacher - 25/4/2021 20:54

Ελπίζω και οι τυφλοί να βλέπουν ότι δεν είναι θέμα προπονητή το φετινό. Είναι θέμα παιχτών

Kellhus21 - 25/4/2021 21:36

Ρε παιδια γτ το αναλυεται τοσο πολυ. Σε ολα τα επιπεδα ειναι χαλι η ομαδα. Και η ευθυνη ειναι της διοικησης. Ο μεγαλυτερος φταιχτης για τους μετριοτατους, στην καλυτερη, παιχτες και προπονητες, καθως και για το οτι εχει πλεον παγιωθει να ειμαστε ο ορισμος του λουζερ και να εχει αλλαξει το dna της ομαδας, ειναι ο Μελισσανιδης. Αν δεν αλλαξει η μιση ομαδα και, και δεν επενδυσει σε σοβαρη στελεχωη σε προπονητες, σκαουτινγκ κτλ, πολυ δυσκοληα θα αλλαξει αυτη η κατασταση

Byzantinos1025 - 25/4/2021 21:44

Συμφωνω απολυτα,ο Μελλ έχει και την ευθυνη που εφερε πισω τον Ισπανό γιατί ακουσε όλους αυτούς που ακόμα και μετά την πεντάρα φωναζαν"ζητω ο Χιμενεθ"..αρρώστια πραγματική,αλλαγή σε ολα να μην μεινει τιποτα ορθιο.

Constantinaek1978 - 25/4/2021 21:40

Όχι μη λες τέτοια ο προπονητής φταίει

Byzantinos1025 - 25/4/2021 21:42

Σταματήστε πια αυτή την άρρωστη προσωπολατρία στον Ισπανό.Ο ΠΑΣ με χαμηλότερο μπάτζετ στάθηκε φέτος με αξιοπρέπεια απεναντι στον γαύρο γιατί δεν είχε έναν ψυχάκια να καταβάζει μια τρελή ενδεκαδα.Θελουμε μια καινούργια αρχη με νεο προπονητή,νέους παίκτες και να τους αφησουμε να δουλέψουν με την ησυχία τους.Ελεος πια με τον "η πεντάρα ηταν ατυχημα"!

the_teacher - 25/4/2021 21:21

Νεντελτσεάρου. Ο ορισμός της επιβεβαίωσης του σχολίου μου. Και μιλάω μόνο για το αγωνιστικό κομμάτι

ismael_blanco - 25/4/2021 21:40

Φταίει ο Νεντελτσεάρου ναι, είδατε να κάνουμε καμία προσπάθεια να ισοφαρίσουμε μέχρι εκεί?

eliasorf - 25/4/2021 21:26

καθαρό δωράκι του Νεντελτσεάρου το γκολ

ismael_blanco - 25/4/2021 21:36

Με τον Καρέρα δε φάγαμε ούτε 3, ούτε 5, ούτε 2. Είχαμε καλύτερο ρόστερ τότε?

Andreas295 - 25/4/2021 21:35

Μαζί σου αδερφέ είναι θέμα παικτών. Αλλά είναι και θέμα προπονητή. 3-7-0 χωρίς κλασσικό φορ απ' το 70; Φοβικό και θλιβερό. 100 φορές κάναμε λάθος στο τεχνικό οφσάιντ. Ακόμα και μπροστά που είμαστε σε πιο καλό επίπεδο είμαστε το ίδιο θλιβεροί, αδούλευτοι και αποκαρδιωτικοί. Σοβαρές αλλαγές σε παίκτες και προπονητή χρειάζεται η ομάδα.

Loukas1921 - 25/4/2021 21:28

Ελπιζω καποια στιγμη να καταλαβαιτε οτι με αυτη τη λογικη μια ομαδα που εχει καλους παιχτες δεν χρειάζεται να εχει προπονητη. Ο Χιμενεθ με άλλους παιχτες εφαγε 6 με άλλους 4 σε ενα ημίχρονο με αλλος 5 (τα 4 σε ενα ημιχρονο). Την μεικτή κοσμου να παρεις με εναν κακο προπονητη θα φαίνονται κακοι παιχτες. Ειναι και τα δυο και ξεκινας απο τον προπονητη και μετα τον κρατας και κανεις προαθαφαιρεσεις

taxiss21 - 25/4/2021 21:33

Δεν βαρεθήκατε με αυτό με το 5 και το 6? Γιατί δν μας λέτε την χρονια που έφτιαξε την ομαδα ο ίδιος τι έκανε? Που τους φαπωσε πεντακόσιες φορές. Αιντε ρε ελεος. Δεν βλέπετε ότι οι παίκτες είναι πολύ λίγοι?

Panoskoutroulis21 - 25/4/2021 21:39

Είναι λίγοι οι παίχτες φίλε. Ειδικά κάποιοι είναι παρά πολύ λίγοι.

Συμφωνώ...

ismael_blanco - 25/4/2021 21:38

Ο Καρέρα γιατί δεν έφαγε 5 γκολ με το ίδιο ρόστερ φίλε taxiss? Από περιέργεια ρωτάω, δεν είναι ότι θέλω τον Καρέρα πίσω.

Panoskoutroulis21 - 25/4/2021 21:38

Είναι λίγοι οι παίχτες φίλε. Ειδικά κάποιοι είναι παρά πολύ λίγοι.

Συμφωνώ...

aek_1924_ - 25/4/2021 21:36

Γιατί δεν μας λές τις άλλες ομάδες που πήγε ο Χιμένεθ και μάγεψε με τις προπονητικές του ικανότητες; Το ότι ήταν ο γαύρος ένα ερείπιο εκείνη την χρονιά δεν κάνει τον Χιμένεθ προπονηταρα.

goten21gr - 25/4/2021 21:32

Καθε σεζον την ευθυνη την εχουν διοικηση, προπονητης, παικτες. Ειτε ειναι επιτυχημενη η χρονια ειτε οχι. Ολοι τους εχουν ευθυνη φετος για το τσιρκο που βλεπουμε.. Και για να μην ξεχνιομαστε, μονο 3 νικες εχουμε σε πανω απο 30 ντερμπι..

aek_1924_ - 25/4/2021 21:31

Δύο μέτρα και δύο σταθμά. Με τον Καρέρα δεν λέγατε τα ίδια.

europaek - 25/4/2021 21:28

Κάποιος Αυτοματισμός; Κάποιο σύστημα σε ενα κόρνερ; Ψυχολογία; Ολα στο μηδέν. Θες προπονητή νορμαλ που να ξέρει τι θελει να παίξει.

stigma - 25/4/2021 21:28

Επισης δν ηταν θεμα επιθετικου γτ ο Γιακουμακης εχει 25 γκολ στην Ολλανδια..επισης δν ηταν θεμα Βερντε γτ τα παει μια χαρα στην Ιταλια οπως δν ηταν θεμα Μπακασετα κανει παπαδες στην Τουρκια..αν σου αρεσε αυτο το πραμα παρε τον 5αρα σπιτι σου να σου κανει αναλυσεις..μεχρι κ γκολ απο πλαγιο πηγε να φαει η ομαδα..καλα δν λεω οτι δημιουργικα ειναι ανυπαρκτοι..απολυθηκε απο ομαδα β καταρ..οποτε ειναι προπονηταρα ο 5αρας

Christof1976 - 25/4/2021 21:27

Και τα δυο ειναι τραγικα ουτε παιχτες ουτε προπονητης υπάρχει οταν το χωνεψετε θα παμε παρακατω η ΑΕΚ εχει αναγκη ριζικο ξηλωμα

Brahamiotisg21 - 25/4/2021 21:07

Δε χρειάζεται να επιλέξουμε αν είναι το ένα ή το άλλο.. Αυτό που ισχύει είναι ότι είναι σίγουρα θέμα παικτών αλλά είναι ΚΑΙ θέμα προπονητή

Constantinoupoli86 - 25/4/2021 21:04

Και θέμα παιχτών είναι, και θέμα προπονητή είναι, και θέμα διοίκησης είναι. Γενικά η ομάδα πρέπει να χτιστεί από την αρχή!

aekarrwsteia - 25/4/2021 21:01

Όχι αδερφέ τι είναι αυτά που λες. Ο Χιμένεθ φταίει, όπως έφταιγε και ο Καρερα, ο Ίβιτς, ο Ουζουνίδης, ο Πογιετ κ.λπ

taxiss21 - 25/4/2021 21:01

Ακριβως αυτό. Ακόμα και τώρα που τις στήνει ορθολογικά τις ενδεκαδες ο Μανόλο τελευταία, όλο και κάποιος θα κάνει λάθος. Κάθε φορά τα ίδια. Πρώτη μεταγραφή το καλοκαίρι οπωσδήποτε τερμα.

Geokaros70 - 25/4/2021 21:33

Ο Ολυμπιακός έχει Σα, Σεμεδο, Καμαρά, Εμβιλα και Ελ Αραμπι, 5 παίχτες οι οποίοι κάνουν τη μεγάλη διαφορά. Για να τον ανταγωνιστείς, θα πρέπει να βρούμε κι εμείς ανάλογης ποιότητας 6 παίχτες.

R21_AEK - 25/4/2021 21:40

Δεν εχει μονο αυτους Παπασταθουπουλος,Βαλμπουενα.Φορτουνης.Μπρουμα ακομα και ο γεροΧολεμπας μια χαρα παιζει γιατι μπορει να ειναι μεγαλος αλλα εχει ποιοτητα ειναι καλος παιχτης.Η ΑΕΚ ειναι για να την κλαινε οι ρεγγες

AEK from ever for ever - 25/4/2021 21:40

Ο μόνος που παίζει με ψυχοσύνθεση, σθένος και θράσος επιπέδου ΑΕΚ, είναι ο Βασιλαντωνοπουλος...

telis_mak - 25/4/2021 21:37

Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα η ομάδα με τόσες απουσίες και με τόσους παίχτες που δεν είναι επιπέδου ΑΕΚ στάθηκε πολύ καλά και θα μπορούσε να πάρει άνετα την ισοπαλία. Αυτό για εμένα είναι έργο Μανόλο. Είχε πει ότι η ομάδα θα αρχίσει να βελτιώνεται και έτσι είναι και με τον Άρη και με τον Αστέρα και με τον ΠΑΟ και απόψε με το σίχαμα. Ας αφήσουν τον Μανόλο να κάνει προετοιμασία και ας του πάρουν παίχτες επιπέδου ΑΕΚ Αραούχο Βράνιες Μπάργκας κτλ ας διώξουν όλη τη σαβούρα που μαζέψαμε... Συνέχεια και εφέτος Νεντελτεάρου Σακχοφ Χνιντ κτλ και θα δούμε άλλη ΑΕΚ την νέα χρονιά.

Showmethemoneyyy - 25/4/2021 21:37

Για λύπηση πραγματικά.

Η με την Λαμία παίζει ο γαβρος η μαζί μας το ίδιο είναι.

Στα 4 τελευταία παιχνίδια έχουν φάει 11 γκολ και έχουν βάλει δυο.

Δεν μπορούν τα παιδιά δεν μπορεί η διοίκηση δεν μπορούμε και εμείς να παρακολουθούμε αυτό το μπουλούκι που σκοντάφτει ο ένας πάνω στον άλλο.

R21_AEK - 25/4/2021 21:37

Ωραιες οι προκρισεις της ΑΕΚ της ομαδας Χαντμπολ και μπραβο στα παιδια αλλα αυτο που μας καιει το το ποδοσφαιρικο τμημα περισσοτερο απο αλλο και μετα το Μπασκετ γιατι την χαρα και την ικανοποιηση που εχουμε οταν κερδιζουμε και εχουμε καλη ομαδα δεν γινεται να την καλυπτει κανενα χαντμπολ γιατι αυτα ειναι παρηγορια στον αρρωστο.Η ΑΕΚ δημιουργει κοσμο απο το ποδοσφαιρο και αν το ποδοσφαιρικο τμημα εχει καταντησει σακος του μποξ του Οσφπ και του Παοκ τα τελευταια 3 χρονια τοτε... Συνέχεια κατι δεν παει καλα.Η ομαδα χρειαζεται ΠΑΙΧΤΕΣ ο Μανολο οτι μπορει κανει αλλα οι παιχτες αυτοι που εχουμε ειναι της πλακας.

vasilissa_ksana - 25/4/2021 21:36

Επαγγελματική ήττα.....Τόσο μπορούνε δυστυχώς.

Panoskoutroulis21 - 25/4/2021 21:36

Ειδικά αυτός ο προπονητής ούτε λόγο είχε για τις μεταγραφές, ούτε τις επηρέασε.

Πως είναι δυνατόν λοιπόν να φταίει?

Η ομάδα αυτή τη στιγμή απαρτίζεται από losers παίχτες. Οποίο προπονητή και να φέρουμε, θα χάνουν τα ντέρμπι. Ίσως αν ξανάρθουν οι χριστοδουλοπουλοι, αραουχοι κλπ (ηγέτες με λίγα λόγια) κάτι να γίνει. Μην κολλάμε στα ονόματα. Θελουμε παίχτες ηγέτες. Που θα έχουν τη στόφα νικητή.... Συνέχεια
Δεν είναι θέμα προπονητή, κατά τη γνώμη μου.

Εχουν γίνει εγκλήματα. Και για να γυρίσει αυτό θέλει πολλά. Κρίμα πραγματικά....

Shinobi21 - 25/4/2021 21:36

Και μιας και θα διανύσουμε τις άγιες μερες του Πάσχα, ας θυμηθούμε όλοι τη γνωστή παροιμία, με τι δεν βάφονται αυγά.

Fotakos69 - 25/4/2021 21:07

Συγνώμη ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που επιμένουν ότι δεν υπάρχει θέμα προπονητή ?Έναν σέντερ φορ έχουμε όλο κι όλο και τον κάνει αλλαγή για να βάλει αμυντικό χαφ και έναν εξτρέμ τον κάνει σέντερ φορ να παίξει εξτρέμ πόιος ο κανένας ? Πείτε μου ποιοι είναι τώρα στα εξτρέμ της ΑΕΚ όταν ο άλλος έχει φορτώσει με δύο παίχτες σε κάθε πλευρά και εμείς έχουμε μείνει με ένα Λόπεζ κ ένα Βασίλαντωνοπουλο σε κάθε πλευρά...

Fotakos69 - 25/4/2021 21:35

Όσοι βάζετε ντισλαικ πείτε μου ποιος ήταν σέντερ φορ μετά την έξοδο του Καρίμ και ποιος ήταν αριστερό εξτρέμ μέχρι το 80φευγα που μπήκε ο Τανκοβιτς..Τώρα αν εσείς νομίζετε ότι δεν παίζει καμία σημασία ο προπονητής αλλά μόνο οι παίχτες προφανώς τότε για σας ο Ελ Αραμπι μπορεί να παίξει δεκαρι και ο Βαλμπουενα στόπερ με εξτρέμ τον Παπασταθόπουλο,στο ποδόσφαιρο που ξέρετε δεν υπάρχουν θέσεις μπορεί ένας προπονητής να βάζει τους παίχτες του όπου θέλει ή και να παίζει χωρίς... Συνέχεια καν παίχτη στην θέση του σέντερ φορ και ότι αποτέλεσμα και αν φέρει θα φταίνε οι παίχτες ποτέ αυτός.. Συνεχίστε τώρα με τα χεράκια γιατί πολύ απλά στην ερώτηση δεν έχετε απαντήση γιατί η απάντηση δεν βολεύει το αφήγημα ότι το υλικό είναι σαβουρα και ο προπονητής δεν φταίει,μας κάνει και χάρη που είναι στην ΑΕΚ..

Anakassa68 - 25/4/2021 21:35

Τερματοφύλακας τροχονόμος.... (συγγνώμη στους τροχονόμους), αμυντικοί και μέσοι που μαρκάρουν μόνο στον χώρο και με τα μάτια, ποτέ πάνω στην μπάλα, επιθετικοί που φοβούνται να κάνουν σωστό συνδυασμό και τελική προσπάθεια. Και μόνους να τους αφήσεις θα φοβηθούν να βάλουν γκολ. Δεν το πιστεύουν απλά ούτε και οι ίδιοι πως μπορούν. Γι αυτό να βγάλουν τις φανέλες και να φύγουν. Παίζαμε με μεγάλη ομάδα λέει ο Μανόλο και ήταν δύσκολο. Δυστυχώς εκεί καταντήσαμε... να λέμε πως δεν μπορούμε να... Συνέχεια αντιμετωπίσουμε τον Ολυμπιακό... γιατί δεν έχουμε παίκτες.... το ακούς πρόεδρε;;;;;;;;

Anakassa68 - 25/4/2021 21:35

Τερματοφύλακας τροχονόμος.... (συγγνώμη στους τροχονόμους), αμυντικοί και μέσοι που μαρκάρουν μόνο στον χώρο και με τα μάτια, ποτέ πάνω στην μπάλα, επιθετικοί που φοβούνται να κάνουν σωστό συνδυασμό και τελική προσπάθεια. Και μόνους να τους αφήσεις θα φοβηθούν να βάλουν γκολ. Δεν το πιστεύουν απλά ούτε και οι ίδιοι πως μπορούν. Γι αυτό να βγάλουν τις φανέλες και να φύγουν. Παίζαμε με μεγάλη ομάδα λέει ο Μανόλο και ήταν δύσκολο. Δυστυχώς εκεί καταντήσαμε... να λέμε πως δεν μπορούμε να... Συνέχεια αντιμετωπίσουμε τον Ολυμπιακό... γιατί δεν έχουμε παίκτες.... το ακούς πρόεδρε;;;;;;;;

Panoskoutroulis21 - 25/4/2021 21:35

Ειδικά αυτός ο προπονητής ούτε λόγο είχε για τις μεταγραφές, ούτε τις επηρέασε.

Πως είναι δυνατόν λοιπόν να φταίει?

Η ομάδα αυτή τη στιγμή απαρτίζεται από losers παίχτες. Οποίο προπονητή και να φέρουμε, θα χάνουν τα ντέρμπι. Ίσως αν ξανάρθουν οι χριστοδουλοπουλοι, αραουχοι κλπ (ηγέτες με λίγα λόγια) κάτι να γίνει. Μην κολλάμε στα ονόματα. Θελουμε παίχτες ηγέτες. Που θα έχουν τη στόφα νικητή.... Συνέχεια
Δεν είναι θέμα προπονητή, κατά τη γνώμη μου.

Εχουν γίνει εγκλήματα. Και για να γυρίσει αυτό θέλει πολλά. Κρίμα πραγματικά....

Panoskoutroulis21 - 25/4/2021 21:34

Ειδικά αυτός ο προπονητής ούτε λόγο είχε για τις μεταγραφές, ούτε τις επηρέασε.

Πως είναι δυνατόν λοιπόν να φταίει?

Η ομάδα αυτή τη στιγμή απαρτίζεται από losers παίχτες. Οποίο προπονητή και να φέρουμε, θα χάνουν τα ντέρμπι. Ίσως αν ξανάρθουν οι χριστοδουλοπουλοι, αραουχοι κλπ (ηγέτες με λίγα λόγια) κάτι να γίνει. Μην κολλάμε στα ονόματα. Θελουμε παίχτες ηγέτες. Που θα έχουν τη στόφα νικητή.... Συνέχεια
Δεν είναι θέμα προπονητή, κατά τη γνώμη μου.

Εχουν γίνει εγκλήματα. Και για να γυρίσει αυτό θέλει πολλά. Κρίμα πραγματικά....

RomanEmpire32 - 25/4/2021 21:34

Τον Γκουαρδιολα να φερει μην περιμενετε αλλαγη

Παικτες θελει η ομαδα

Με αυτους θα βλεπουμε την ιδια ιστορια συνεχεια

ΠΑΙΚΤΕΣ.

fnikaia21 - 25/4/2021 21:20

Κάποιοι παιχτες (αρκετοί) ειναι για τα πανυγηρια αλλα Παναγιά μου τέτοιο looser προπονητή δεν θα δεις ουτε στην ερασιτεχνική Ισπανίας, χάνουμε και βγάζει και το σέντερ φορ για να εχει μπροστά Μανταλο πραγματικά ο τύπος είναι για γέλια και όσοι τον υποστηρίζουν ακόμα η ειναι θολωμένοι από αγαπη για το πρόσωπο του η αμπαλοι.

Aekara_Jo4 - 25/4/2021 21:31

Ναι ο Καρίμ που βγήκε ήταν το πρόβλημα γιατί όσο έπαιζε κεντούσε... Αυτοί τέσσερις με έναν να βγούνε αντεπίθεση γκολ δεν βάζουν...

fnikaia21 - 25/4/2021 21:45

Ενώ χωρίς επιθετικό ήταν καλύτερα; Και γιατί δεν βαζει έστω Κοσιδη εκει και βαζει Μανταλο; Αυτά φιλε μου είναι τραγελαφικα πράγματα που μονο εδω ανεχόμαστε γι αυτο και ζούμε ότι ζούμε.Αυτο με τις αντεπιθεσεις ασ 'το εκει φαίνεται ποσο αδουλευτη ειναι η ομαδα ακόμα και οι μικρές ομάδες ένα οπλο έχουν και δουλεύουν..τις αντεπιθεσεις,με τον ψαρα των Καναρίων Νήσων ουτε αυτο δεν βγάζουμε σωστά,θα καταλάβουμε όταν φύγει τι προπονητης ειναι γιατί τον βλέπω να δουλεύει μετα σε... Συνέχεια ανεμοτρατα, κατέστρεψε και οτι καλο είχαμε ο απίθανος.

vassilisa21 - 25/4/2021 21:34

Εσύ που λες looser τον προπονητή πες μου μια φάση που έκαναν οι παιχταράδες μπροστά και συνδυαστηκαν;δεν βρίσκονται με τίποτα...όσο για την άμυνα του βλέπουνε σε κάθε παιχνίδι...

Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι...

Soti15 - 25/4/2021 21:29

Μαζί σου φίλε,άλλαξε το σύστημα για να μην ξαναφαι 5 και τελικά έφαγε 2,χαμένος από τη αρχή του ματς.

Oko1971 - 25/4/2021 21:29

ΤΟΝ ΠΟΙΟΝ ΈΒΓΑΛΕ;

eliasorf - 25/4/2021 21:24

Ο Μανταλος μια χαρά μπαλιές μοιράζει τον Καρίμα καλά έκανε και τον έβγαλε απλά έπρεπε να βάλει Ολιβέϊρα

Campeones91 - 25/4/2021 21:33

Η αποτυχία των 3 τελευταίων χρόνων και ειδικά στα ντέρμπυ έχει ονοματεπώνυμο : ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ.

Όπως του πιστώνεται η δημιουργία του νέου γηπέδου άλλο τόσο του πιστώνεται και η αποτρόπαια στα μάτια του υπερήφανου ΑΕΚΤΖΗ αγωνιστική εικόνα. Οφείλει να κάνει ριζικές αλλαγές το καλοκαίρι και όχι μονό μεταγραφικά...

Yellow_21 - 25/4/2021 21:33

Εντάξει τελείωσε και αυτό το μαρτύριο...φάγαμε μόνο δυο όποτε δεν έγινε κατι...εμείς θα έχουμε ένα χαλαρό βραδάκι γιατί δεν περιμέναμε τίποτα παραπάνω και αυτοί δηλώνουν ποδοσφαιριστές και φοράνε την φανέλα της ομάδας μας θα πάνε να το γιορτάσουν.

EDOMONOAEK - 25/4/2021 21:32

Οσο μεγαλο κομματι του κοσμου της ομαδας μας κρυβεται πισω απο τη δικαιολογια οτι το μπατζετ δεν μετραει και αρα δεν απαιτει μεταγραφες,τοσο θα βλεπουμε καθε χρονο τα ιδια με μια εκλαμψη ανα 10 χρονια.

Ξανα και ξανα και ξανα μεχρι να σταματησουν να ασχολουνται ακομα και αυτοι με τις δικαιολογιες.

Euaggelos21 - 25/4/2021 21:32

ΤΣΟΥΝΤΑ ΓΚΑΡΣΙΑ

inspyRations - 25/4/2021 21:31

αν εσεις Κυριοι του ποδοσφαιρικου τμηματος νομιζετε οτι θελουμε 6-7 μεταγραφες τοτε κατι βλεπω λαθος σε αυτο το αθλημα,τι να πω....,μαλλον αλλιως την ονειρευομαι την ΑΕΚΑΡΑ

απορω ποιον δικο μας θα επαιρνε κ θα εβαζε εστω στο παγκο του ο σιχαμενος

giorgos42001 - 25/4/2021 21:31

Τιμητική ήττα.....μια χαρά σήμερα τα παιδιά....

- 25/4/2021 21:12

Ο ΜΑΜΤΑΛΟΣ για το δεν βγαινει? Ο κλικαδωρος? Όταν παίζει το καρκίνωμα ο όγκος κερδίζουμε ελεος με το σίχαμα

tzogadoros21 - 25/4/2021 21:31

Ρε φίλε και εγώ τον κράζω μέχρι αηδίας αλλά όχι τέτοιες λέξεις ρε παιδιά ούτε για πλάκα τέτοιοι χαρακτηρισμοί είπαμε ρε παιδιά είναι ακατάλληλος ποδοσφαιρικά αλλά μέχρι εκεί.

irasot244 - 25/4/2021 21:12

Τελευταίο μου σχόλιο, και δεν πρόκειται να ασχοληθώ ξανά με την ομάδα, όσο είναι έτσι.

ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΙΖΩΘΕΊ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΜΑΝΤΑΛΟΥ, Η ΑΕΚ δεν θα δει άσπρη μέρα.

Ο μάνταλος μπορεί να ξέρει μπάλα να είναι παιχταράς, αλλά ξέρει μπάλα του περασμένου αιώνα, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΠΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ.

Επίσης το σπουδαίο είναι η ψυχολογία του ανθρώπου.... Συνέχεια
Βλέποντας τον Πέτρο, πιστεύει κανένας ότι βλέπει το πρόσωπο ενός ανθρώπου εγωιστή, ενός ανθρώπου τσαμπουκά που δεν ανέχεται να χάνει; Βλέπει κανένας ένα πρόσωπο με προσόντα αρχηγού, που τρώει σίδερα για το συμφέρον της ομάδας; Ακούσατε ποτέ καμία δήλωση ξεσηκωτική, είδατε κίνηση εξύψωσης, είδατε ποτέ στο πρόσωπο του ΝΕΥΡΟ;;;

Οταν λείπει ο Μάνταλος και η ομάδα τρέχει, και την επόμενη Κυριακή αλλάζει όλη η ομάδα για να παίξει ο Πετράκης, τότε γιατί να παίξουν και οι άλλοι;

Απλά πράγματα, ΟΧΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙρικα, αλλά κοινωνικής συμπεριφοράς.

Χωρίς εγωιστές, η ομάδα δεν πρόκειται να ξανασηκώσει κεφάλι.

Επιλογή μεταγραφών, ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ, για το χαρακτήρα, ¨Οποιος δεν έιναι εγωιστής, που να τον πειράζει να χάνει ακόμα και από τον εαυτό του, ούτε εξω να μην περάσει από την Αγιά Σοφιά.

Αυτά, και καλό 2022 και βλέπουμε.

Ndegel - 25/4/2021 21:31

Συμφωνω αλλα πρεπει να πω οτι οταν ανανεωσε ολοι τρεξανε να πουν μπραβο και η σημαια στον ιστο της. Αποφασιστε εαν τον γουσταρετε η οχι. Η ερωτηση ειναι για ολους,οχι για σενα αδερφε

1kitrinopistoli - 25/4/2021 21:19

Ο Μανταλος παιχταρας?Γελάνε και οι πέτρες ρε φίλε

SanktPauliR21 - 25/4/2021 21:16

Ποια νοοτροπια και ποιος εγωισμος ρε φιλε? Που τον παρακαλουσαν οι συμπαικτες του οταν πηραμε το πρωταθλημα να σηκωσει τη κουπα σαν αρχηγος και φοβοταν?! ντρεποταν?! δε ξερω και γω τι, και το κανε σα λιγοψυχος. Αστο! Μετα απο τους 4 τελικους και απτις απανωτες φαπες στα ντερμπι για ποιον εγωισμο μιλας? Του πηραν τον αερα, αστο παμε γι αλλα.

Anakassa68 - 25/4/2021 21:30

Μικροί μικροί μικροί..... πολύ πολύ μικροί παίκτες. Δεν πιστεύουν ούτε και οι ίδιοι πως μπορούν έστω να πάρουν μια κόντρα να κάνουν μία ντρίπλα σε κάποιον του Ολυμπιακού. Τους βλέπουν και τρέμουν. Να αλλάξουν όλοι και όλα. Δεν είναι ΑΕΚ αυτή. Που είναι η ψυχή, που είναι η ντροπή.... που;;;;;

mikesal - 25/4/2021 21:30

θα τα πω απλα...απο τα χαφ θα κρατουσα μονο τον γαλανοπουλο και τον μανταλο(για αλλαγη) ,απο τα στοπερ μονο τον λατσι απο τα μπακ μονο τον ντατσενκο γιατι ισως βγει ως χαφ...και απο τους τερματοφυλακες ο τσιντωτας ως δευτερος....ολο λαθος πασες απο ολους σημερα ....αυτο σημαινει δυο πραγματα οτι πρωτον δεν εχουν σιγουρια με την μπαλα στα ποδια (γιατι δεν ξερουν πολυ μπαλα) και δεν κανουν κινησεις οι συμπαικτες...οταν ειναι παικτης δεν ξερει πολυ μπαλα τουλαχιστον πρεπει να... Συνέχεια υπερκαλυπτει την αδυναμια αυτη με αθλητικα προσοντα και τετοιοι παικτες στην αεκ ηταν μονο δυο τα τελευταια χρονια...ο βρανιες και ο ντιντακ...ολοι αυτοι που εχουμε τωρα η δεν ξερουν μπαλα οπως ο σιμοες ο σιμανσκι ο μπακακης(και οταν κρατας εσυ μπαλα δεν επιτιθεται προφανως ο αντιπαλος) ή ειναι μισοπνευμονοι οπως ο κριστισιτς και ο τσιγκρι η φοβουνται να βαλουν τα ποδια στην φωτια (λογω χιαστων)οπως ο λοπες και ο μανταλος...αυτο δημιουργει μια ληψη αμυντικα ομαδα στο συνολο της

Wizard - 25/4/2021 21:30

Μητσο ωραια ομαδα εφτιαξες.. Σε γλενταει ο χοντρος αβερτα.. Καταντια και ξεφτηλα.. Επισης συγχαρικια για τη ναυτεμπορικη. ΕΙσαι σπουδαιος..

vassilisa21 - 25/4/2021 21:30

Ρε Νεντελτσιαρου ΗΜΑΡΤΟΝ....Κατά τσ αλλά δυστυχως κομπλεξικοι...

ottoman21r - 25/4/2021 21:30

Πρακτικά δεν κάνω ποτέ σχόλια εναντίον παίκτη της ΑΕΚ, από θέση αρχής. Όμως, σκέφτομαι να πατήσω την αρχή μου, με τον Νεντελτσάρου. Όσο... πειστικό σωματότυπο έχει για τη θέση του, τόσο αναποτελεσματικός είναι!

Να τελειώσει η χρονιά, και μετά θα πρέπει να σκεφτούμε πώς θα μπούμε τροπαιούχοι στην Αγιασοφία... Η ΑΕΚ δεν είναι Εργοτέλης, να έχει υπέροχο γήπεδο, αλλά μέτρια ομάδα!

vagos32 - 25/4/2021 21:29

Μεγάλο κόμπλεξ τα παιχτακια μας απέναντι στους gay!!! Ρουμάνε φυγε από μόνος σου, άμυνα παιδική χαρά!!!

Lazoagglaki21 - 25/4/2021 21:29

Τέρμα για φέτος. Πάμε για κανα χάντμπολ. Αυτή η ΑΕΚ των τελευταίων χρόνων μας έχει κάνει να αναζητάμε παρηγοριά σε αζήτητα σπορ. Με όλο τον σεβασμό

stef1970 - 25/4/2021 21:29

Ομάδα πολύ λίγη...άλλη μια εμφάνιση χωρίς ουσία και χωρίς νόημα...

Αμυνα για τοπικό, τερματοφυλακας τροχονόμος, επιθεση νοχελικη, κέντρο αδιάφορο...

Ας τελειώσει αυτή η καταστροφικη χρόνια και το 80% της ομάδας θέλει αλλαγή.

Τέλος...

Ndegel - 25/4/2021 21:29

Αλλη μια ηττα απο εναν γαυρο που δεν εχει κινητρο. Μπραβο μας!!!

Aekara_Jo4 - 25/4/2021 21:28

Αν δεν πάρεις πέντε παικταραδες τουλάχιστον τον γαύρο δεν τον χτυπάς όποιον προπονητή και να φέρεις. Σήμερα δεν γύρισε το ματς ο κατά τα άλλα καλός προπονητής Μαρτινς όμως, το γύρισαν οι παίκτες που είχε να βάλει. Αυτοί Μπρούμα ,εμείς Νεντε και ιδού τα αποτελέσματα. Και μπροστά μάπα...τόσες φάσεις αν δεν ήταν χεσμενοι ένα γκολ θα το έβαζαν . Και χεσμενοι δεν είναι μόνο οι παικταραδες, τέτοιους πρέπει να βρούμε.

Babbis32 - 25/4/2021 21:28

Τα παιδια απλα δεν μπορουν... Απλα.... Ξερω δεν ειναι καλο που το λεω αλλα ισως να ειναι καλύτερα που χασαμε για να αλλαξουν επιτελους καποια πραγματα... Αν κερδιζαμε ισως να σκεφτομασταν αλλιως τωρα...

Empedoklis - 25/4/2021 21:27

Μη ρωτάς γιατί.

Mη ρωτάς γιατί περιμένει κείνος

Που δεν έχει τί να περιμένει

Και όμως περιμένει.... Συνέχεια
Γιατί σαν πάψει να περιμένει

Είναι σα να παύει να βλέπει

Σα να παύει να κοιτά τον ουρανό

Να παύει να ελπίζει

Σα να παύει να ζεί.


Αβάσταχτο είναι… Πικρό είναι

Να σιμώνεις αργά στ’ακρογιάλι

Χωρίς να είσαι ναυαγός

Ούτε σωτήρας

Παρά ναυάγιο.

Gaius_Status21 - 25/4/2021 21:27

Εντάξει, κρέμασμα του δελτίου του Ρουμάνου και πρόστιμο. Μετά δανεικό στη Βέροια.

Kosta88 - 25/4/2021 21:26

Έλεος με Έλεος

Oko1971 - 25/4/2021 21:26

ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΓΑΡΕΊΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΜΕ. ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΕΜΕΊΣ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ ΓΚΑΡΣΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΣΒΑΡΝΑ,Ο ΚΟΥΝΙΑΔΟΣ ΤΟΥ ΤΣΙΝΤΩΤΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΤΖΑΝΑΚΗΣ ΤΟΥ ΝΤΑΤΣΕΝΚΟ.ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΊΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.

DiMarzio - 25/4/2021 20:55

Ο Λόπεζ μ αρέσει που σηκώνει κι κεφάλι να δει γήπεδο, κι βγάζει τη σέντρα στο πουθενά! Δηλαδή αν δε κοίταγε, που θα την έστελνε;;

ScoccoMan - 25/4/2021 21:26

Αν δεν κοίταζε θα την έστελνε εκεί που έπρεπε .

ScoccoMan - 25/4/2021 21:01

Αν δεν κοίταζε θα την έστελνε εκεί που έπρεπε .

DREAM21 - 25/4/2021 21:25

Δεν μπορούν τα παληκάρια. Ξεκινάει το παιχνίδι και λεs , πόσα θα φάμε. Ντροπή .

Christof1976 - 25/4/2021 21:25

Να μη ξεχάσουμε να κρατήσουμε τον κλόουν στον παγκο και συνεχίστε κάποιοι να τον στηρίζετε ακόμα υπάρχει και πιο κατω απο τον πάτο ξεφτιλες διασύρεται το όνομά της ΑΕΚ και την ιστορια της ξεκουμπιστειται οσο ειναι καιρος ακομα γιατι οι κλωτσιες θα είναι το λιγότερο

Nachito32 - 25/4/2021 21:25

ΤΣΙΡΚΟ. Απο που να το πιασεις και που να καταληξεις.

siokostas - 25/4/2021 21:25

Ο Αθανασιάδης τα τρώει σαν κορόμηλα.

OXIALLOKARVOUNO21 - 25/4/2021 21:25

Να τσοντάρουμε όλοι τον οβολό μας να τους πληρώσουμε την αποζημίωση και στα ξεκουμπίδια ρε Ντεντελτσιάρου. Δεν αντέχονται ρε άλλο. Να χάσουμε δεν λέω, αλλά ούτε στα παιδικά αυτά τα ξεφτιλίκια. Πόσα δώρα πια....

_panagiotis_ - 25/4/2021 21:25

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΡΟΥΜΑΝΕ ΝΕΝΤΕΕΕΕ

Θέλω απόψε να χορέψω δυο στροφές χορό αντρίκειο

Το άδικο που έχεις πως ν αντέξω αφού εγώ, εγώ έχω το δίκιο

Θέλω απόψε να χορέψω δυο στροφές χορό αντρίκειο

Το άδικο που έχεις πως ν αντέξω αφού εγώ, εγώ έχω το δίκιο... Συνέχεια

Κι όπως θα παίρνω τις στροφές εσύ αν θέλεις κοίταζε με

Τα μάτια σου δυο μαχαιριές και εκεί επάνω στο χορό αποτελείωσε με

Κι όπως θα παίρνω τις στροφές εσύ αν θέλεις κοίταζε με

Τα μάτια σου δυο μαχαιριές και εκεί επάνω στο χορό αποτελείωσε με

DaltonsBrothers - 25/4/2021 21:25

εεε υπάρχει ένα ενδεχόμενο η έξοδος στην Ευρώπη να παίζετε μέχρι το τελευταίο αγώνα και τελικά να μην τα καταφέρουμε δεν ξερω θα δείξει αλλα αυτο που προεχει για εμενα είναι με το που τελειώσει η χρονια να δουμε τι θα κανει ο Μελ. και τι κινήσεις θα γίνουν. Και για κύπελλο ούτε κουβέντα φέτος είναι μια πολύ αποτυχημένη χρονια και προχωράμε για του χρόνου και με τισ υποτιθέμενες "¨ριζικές αλλαγές"

vtsola21 - 25/4/2021 21:25

δεν ξερω αν υπαρχει καλυτερος πελατης του ολυμπιακου στην ελλαδα

αστειοι παιχτες αστειος προπονητης..

siokostas - 25/4/2021 21:25

Ομάδα λουζερς. Παναγιώτη μην ξεχάσεις να πάρεις και τουλίπες στο Άμστερνταμ.

Paj21 - 25/4/2021 21:25

Κύριε Μελισσανιδη ελπίζω να δεις την ΑΕΚ μέχρι το τέλος

siokostas - 25/4/2021 21:24

ΝΕΝΤΕ .Ανύπαρκτος.

foundation1000 - 25/4/2021 21:24

Τουλάχιστον στην ξεφτίλα που φάγαμε το 2013, είχαμε και μια δικαιολογία. Τωρα δεν υπάρχει καμία. Είμαστε παιχνιδάκι στα χέρια του γαυρου και μας γλεντάνε χωρίς να μας έχουν πλέον σε υπόληψη! Ειλικρινά τέτοια ντροπή δεν υπάρχει. Κι εμείς συνεχίζουμε και παραμυθιαζομαστε. Και το γήπεδο να τελειώσει, δεν θα αλλάξει τίποτα. Κι άλλες ομάδες έχουν γήπεδο αλλά αν δεν έχεις ομάδα δεν γίνεται τίποτα.

Gotcha - 25/4/2021 21:23

Παίχτες της πλάκας, αδουλευτη ομάδα. Το βλέπεις στον τρόπο που αλλάζουν πάσες. Αλλού κάνει κίνηση ο παίχτης αλλού πάει η μπάλα.

fnikaia21 - 25/4/2021 21:23

Κάποιοι παιχτες (αρκετοί) ειναι για τα πανυγηρια αλλα Παναγιά μου τέτοιο looser προπονητή δεν θα δεις ουτε στην ερασιτεχνική Ισπανίας, χάνουμε και βγάζει και το σέντερ φορ για να εχει μπροστά Μανταλο πραγματικά ο τύπος είναι για γέλια και όσοι τον υποστηρίζουν ακόμα η ειναι θολωμένοι από αγαπη για το πρόσωπο του η αμπαλοι.

siokostas - 25/4/2021 21:23

ΝΕΝΤΕ .Ανύπαρκτος.

jstath - 25/4/2021 21:23

Τσίρκο

georgethejack - 25/4/2021 21:23

Το μόνο που κρατάμε ΚΑΙ σήμερα είναι η μέγιστη αδικία που εχει συντελεστει εις βάρος του Βασιλαντωνοπουλου

KANON21 - 25/4/2021 21:23

Άμυνα από τα πανερια. Βαλε χρήματα για να φτιάξεις την ομάδα. Έχουμε ξεφτιλιστει φέτος.

ioannis64AEK - 25/4/2021 21:23

Διώξτε το Ρουμάνο!

KoNstantinAEK - 25/4/2021 21:23

Κλασσικα! Αμυνα και τερμα εμετος!

kynigos1978 - 25/4/2021 21:23

Πρόεδρε μην ξεχάσεις να διώξεις τον Μανόλο κ μην φέρεις παίκτες ο Μανόλο φταίει

kostasaek21 - 25/4/2021 21:23

Η διαφορά των ομάδω παιδιά δεν είναι απλά μεγάλη. Είναι σαν να βλέπεις ομάδες διαφορετικής κατηγορίας χωρίς υπερβολή. Καιγόμαστε για βαθμούς, αυτοί είναι σβηστοί και μας έχουν για πλάκα. Παίχτες, προπονητής, ειδικά διοίκηση, πολύ λίγοι.

KANON21 - 25/4/2021 21:23

Άμυνα από τα πανερια. Βαλε χρήματα για να φτιάξεις την ομάδα. Έχουμε ξεφτιλιστει φέτος.

dimitris_enosis - 25/4/2021 21:23

Γιατί δεν ξανά δείχνει το γκολ στο σημείο του οφσάιντ?

Πώς γίνεται αυτό?

Σε τέτοιες φάσεις υποψίας πρέπει να έχουμε άποψη.

Γιατί?

Δεν τούς πληρώνουμε?

eliasorf - 25/4/2021 21:22

'Αντε ρε πάτε στα χωριά σας να παίζεται ερασιτεχνικό καραγκιόζηδες

Johneto - 25/4/2021 21:22

Θελω να δω ειλικρινα πως θα μαζεψεις αυτην την χαωδη διαφορα απο τον ολυμπιακο προεδρε;

siokostas - 25/4/2021 21:22

ΝΕΝΤΕ .Ανύπαρκτος.

COMEBACK21 - 25/4/2021 21:22

Κατάλαβες ΠΡΟΕΔΡΕ ;;;;;;;;;;;;;;

HELLas - 25/4/2021 21:22

Δεν πάμε πουθενά με τέτοια ομάδα.

Simosk - 25/4/2021 21:22

Παιδιά 2-0 είναι πολύ καλά ! Η βελτίωση της ομάδας είναι εμφανής. Ευχαριστούμε Δ. Μελισσανίδη.

AEK_GERA - 25/4/2021 21:22

Σε ευχαριστουμε ρε Μαρτινς που εκανες rotation

DF1972 - 25/4/2021 21:22

Κι εγώ μετά ασχολούμαι με το αν ήταν offside ή όχι... Κρίμα, κρίμα, κρίμα για το πως έχουμε καταντήσει!

Kellhus21 - 25/4/2021 21:21

Λιονταρια Χριστιανοι. Η βασικα ποδοσφαιριστες εναντιων τσλαιπωρων

DREAM21 - 25/4/2021 21:21

Ντέντε, ποιόs χαζός πεθαίνειs Η λέξη ντροπή είναι λίγη για αυτήν την ομάδα . Μαs κάνει πλάκα ο γαύρος , όπου μαs βρει . Η ομάδα θέλει διάλυση και φιάξιμο από την αρχή. Ακόμα περιμένουμε να καθαρίσει ένα ντέρμπι ο αρχηγός μαs. Ξεφτίλα

dimitris_enosis - 25/4/2021 21:21

Γιατί δεν ξανά δείχνει το γκολ στο σημείο του οφσάιντ?

Πώς γίνεται αυτό?

Σε τέτοιες φάσεις υποψίας πρέπει να έχουμε άποψη.

Γιατί?

Δεν τούς πληρώνουμε?

Gari21 - 25/4/2021 21:21

Αντε βρε παιδική χαρά...Πουθεναδες.....Πόσο να αντέξουμε ακόμα.....Μας έχετε κάνει να μην θέλουμε να δούμε την καψούρα μας....Φτάνει πια!!!

dimitris_enosis - 25/4/2021 21:21

Γιατί δεν ξανά δείχνει το γκολ στο σημείο του οφσάιντ?

Πώς γίνεται αυτό?

Σε τέτοιες φάσεις υποψίας πρέπει να έχουμε άποψη.

Γιατί?

Δεν τούς πληρώνουμε?

Vagouras1924 - 25/4/2021 21:21

Πάλι καλά που δεν φάγαμε 5

dimitris_enosis - 25/4/2021 21:21

Γιατί δεν ξανά δείχνει το γκολ στο σημείο του οφσάιντ?

Πώς γίνεται αυτό?

Σε τέτοιες φάσεις υποψίας πρέπει να έχουμε άποψη.

Γιατί?

Δεν τούς πληρώνουμε?

JAMES21 - 25/4/2021 21:21

ΘΛΙΒΕΡΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ....

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΕΝΗΝΤΑΔΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΛΑ ΜΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ....

Mario1924 - 25/4/2021 21:20

Έναν παίχτη έχεις που μπορεί να σου αλλάξει το παιχνίδι και μου τον βάζεις μέσα στον σεμεδο στο Παπασταθόπουλο κ τον εμβιλα αντί να του δώσεις χώρο στα πλάγια

dimitris_enosis - 25/4/2021 21:20

Γιατί δεν ξανά δείχνει το γκολ στο σημείο του οφσάιντ?

Πώς γίνεται αυτό?

Σε τέτοιες φάσεις υποψίας πρέπει να έχουμε άποψη.

Γιατί?

Δεν τούς πληρώνουμε?

2121AEK - 25/4/2021 21:13

Σε πέντε λεπτά από την ώρα που άρχισε το β ημίχρονο σου έκανε πέντε επιθέσεις από αριστερά ο Ολυμπιακός και όλες φωτιά...κι αντί να βάλει Γκαρσία ΧΘΕΣ μέσα να κρατήσει το Μπακ πίσω τον έβαλε μόλις έφαγε το γκολ...κι αυτός δηλώνει προπονητης

ΗΜΑΡΤΟΝ - 25/4/2021 21:20

Εδώ άλλοι δηλώνουν ποδοσφαιριστές...

Byzantinos1025 - 25/4/2021 21:20

Προεδρε άλλαξε τα ΟΛΑ.Προπονητή,παίκτες,αρχηγό ομάδας,όταν δεν μπορείς να βάλεις ένα γκολ σε αυτόν τον γαύρο που πάει με σβηστή μηχανή,είμαστε αξιοι της μοίρας μας.Ηταν που ειπε ο Ισπανός στον Μελλισανίδη πως η ομαδα τον Απριλη θα έδειχνε βελτίωση.Ελπίζω καποια στιγμή να μην μαθουμε πως υπήρχε γραμμή να μην τροφοδοτούν μεσω Μάνταλου συγκεκριμένους παικτες.

nikolas88 - 25/4/2021 21:19

Στο τέλος θα λέμε ότι είναι επιτυχία που δε μας ξανά έβαλε γκολ ο ελ αραμπι

dimitris_enosis - 25/4/2021 21:19

Γιατί δεν ξανά δείχνει το γκολ στο σημείο του οφσάιντ?

Πώς γίνεται αυτό?

Σε τέτοιες φάσεις υποψίας πρέπει να έχουμε άποψη.

Γιατί?

Δεν τούς πληρώνουμε?

petrarasr21salonica - 25/4/2021 21:19

Και ή εξέλιξη Γκαρσία σε κρισαντους συνεχίζεται..

siokostas - 25/4/2021 21:19

Δεν θέλουν; Δεν μπορούν; Δεν κάνουν για ΑΕΚ;

Τι να πω δεν ξέρω.

_panagiotis_ - 25/4/2021 21:18

MHΔΕΝ ΤΣΑΓΑΝΟ

ΛΟΥΖΕΡΣ

Johneto - 25/4/2021 21:11

Για να κερδισει αυτη η ΑΕΚ αυτον τον ολυμπιακο θα πρεπει να κανονισουν ενα παιχνιδι να ξεκινησει ο ολυμπιακος με 10 παικτες

andReas88 - 25/4/2021 21:17

Θα πρεπει ο Ολυμπιακος να μπει μετα απο δεκα λεπτα φιλε. Ναι παιζουμε ενα δεκαλεπτο μονοι μας και μετα να μπει ο ΟΣΦΠ.

cloud - 25/4/2021 21:30

πάλι θα χάνουμε στο 10λεπτο

1kitrinopistoli - 25/4/2021 21:17

Μανταλε πάλι τα σπάσαμε τα καθίσματα πίσω από το τερμα

fnikaia21 - 25/4/2021 21:16

Κάποιοι παιχτες (αρκετοί) ειναι για τα πανυγηρια αλλα Παναγιά μου τέτοιο looser προπονητή δεν θα δεις ουτε στην ερασιτεχνική Ισπανίας, χάνουμε και βγάζει και το σέντερ φορ για να εχει μπροστά Μανταλο πραγματικά ο τύπος είναι για γέλια και όσοι τον υποστηρίζουν ακόμα η ειναι θολωμένοι από αγαπη για το πρόσωπο του η αμπαλοι.

taksim_21 - 25/4/2021 21:15

Ο μόνος λόγος που θά βγούμε Ευρώπη, αν βγούμε, είναι ότι ό Παναθηναϊκός καί ό Αστέρας είχαν λιγότερους βαθμούς

Aruro21 - 25/4/2021 21:10

Πάλι ήττα σε ντέρμπι... Πάω να βάλω βιντεακι τζουντα Γκαρσία να αναπτερωθουν οι ελπίδες μου για το μελλον

AEK_GERA - 25/4/2021 21:14

Kαι που θα τον δεις τι θα καταλαβεις? Καμια σχεση δεν θα εχει με αυτον που θα δουμε στην ΑΕΚ...Εδω θα καταληξει ενα απαξιωμενο παλτο οπως οι υπολοιποι που εχουν περασει...Θα καταλαβει τι λαθος εκανε που μας επελεξε αλλα θα ειναι πλεον αργα.. Αυτη ειναι η αληθεια και δεχτητε την

Aruro21 - 25/4/2021 21:32

Δεν αγχώνομαι... Θα βάλω και γλαβσιτς μετά... Χάχαχα... Ρε πόση αγωνιστική κατάντια ακόμα θα αντέξουμε...

Aruro21 - 25/4/2021 21:30

Δεν αγχώνομαι... Θα βάλω και γλαβσιτς μετά... Χάχαχα... Ρε πόση αγωνιστική κατάντια ακόμα θα αντέξουμε...

Loukas1921 - 25/4/2021 21:14

Θα σας μαζεψω ολους εσας που λετε δεν ειναι θεμα προπονητή ειναι θεμα παιχτων σαν τον Βεγγο που μαζεψε ολες τις αδελφές του και εδωσε χαστουκι συνεχόμενο. Ποτε θα καταλάβετε οτι δεν γίνεται να τα ξεχωρίζετε αλλα παιχτες προπονητής ειναι ενα? Με αυτη τη λογική μην εχει μια ομαδα προπονητη ας παρει μονο παίχτες. Οι παιχτες μπορει να ειναι κακοι αλλα μπορεί και να φαίνονται κακοι και χειροτεροι απο οτι ειναι λογω προπονητη

- 25/4/2021 21:12

Πασα σε Γκαρσία ποτέ ο Μανταλος ετσι??????

Aekara1111 - 25/4/2021 21:11

Βάλτε ένα γκόλ να γίνει της....... Εντάξει δεν είναι και καταστροφή άμα χάσουμε αλλά κάθε ήττα από αυτή τήν σιχαμένη ομάδα πονάει.

Kellhus21 - 25/4/2021 21:11

Το πως εχουν φτιαξει τοσο ανημπορη ομαδα δημιουργικα με ξεπερναει. Αμα βαλεις κ το ποσο κακους παιχτες εχουμε πισω, το αποτελεσμα ψυχοπλακωτικο

Blenda - 25/4/2021 21:11

Ρε παιδιά, έχω βαρεθεί να βλέπω τον gay να παίζει ωραία μπαλιτσα και η ομάδα μας να είναι για τα μπάζα. Έχω βαρεθεί πραγματικά. Ο 3χρονος γιος μου διαμαρτύρεται και μου λέει "όχι πάλι ΑΕΚ, αφού θα χάσει". Κάποιος να μας λυπηθεί!

siokostas - 25/4/2021 20:29

Έλα ρε παιδιά, μπράβο για τη προσπάθεια, αλλά μην σπαταλάτε ευκαιρίες δεν βλέπετε τις άλλες ομάδες που με μισή ευκαιρία σκοράρουν. Και η μπάλα πρέπει να φεύγει με τη μία, δεν χρειάζονται πέντε στοπαρίσματα γιατί αυτός που συγκλίνει προς το τέρμα βγαίνει οφσάιντ. Και παίξτε το ένα-δύο με τη μία, αυτά τα μαθαίνουν στις ομάδες στις ηλικίες των 12 ετών. Αν μπορούσα στο σημερινό ματς, να έβγαζα έξω τον Σιμάνσκι και να έβαζα στη θέση του τον Μπότο, να πηγαίνει η μπάλα με τη μία προς τα εμπρός, ο... Συνέχεια άλλος τη δίνει συνέχεια πίσω. Α ρε τι είναι να μην υπάρχουν φίλαθλοι στο γήπεδο να κράζουν όταν βλέπουν ποδοσφαιρικές κινήσεις αλάνας από επαγγελματίες καλοπληρωμένους παίκτες.

Κανονίστε την πορεία σας στο δεύτερο ημίχρονο, γιατί ο γαύρος θα βάλει στο 60, 3 μαζεμένες αλλαγές και θα προσπαθήσει να μας αιφνιδιάσει.

SanktPauliR21 - 25/4/2021 21:10

Ενα-Δυο, πραγματικα δε θυμαμαι απο ποτε εχω να δω στην ομαδα.

siokostas - 25/4/2021 21:05

Αυτά είναι, αυτοί έχουν πάγκο και εμείς παίζουμε με τους καλύτερους, αλλά οι δικοί μας δεν σκοράρουν!

siokostas - 25/4/2021 21:09

Σωστή αντεπίθεση: Η άγνωστη λέξη για την σημερινή ΑΕΚ.

Hanouman21 - 25/4/2021 21:09

Δεν μπορώ να υποστηρίζω ομάδα που έχει αρχηγό τον Μάνταλο. Ποδοσφαιρικά μιλάω, δεν είναι δυνατόν, όλο γκρινιάζει στους συμπαίκτες του, στο διαιτητή, στο ρόλο του είναι ανούσιος έως και ανύπαρκτος ενώ ανασταλτικά είμαστε μείον έναν. Φτάνει. Δεν καταλαβαίνω ποιοι εισηγούνται και ανανέωσε πάλι..

insgram21 - 25/4/2021 21:08

Για να κερδίσεις τους γαυρους μέσα στο γήπεδο τους πρέπει να έχεις σπουδαίες προσωπικότητες. Μαύρος, Ντέμης, Αραουχο, Σκοκο. Πως να κερδίσουμε αδέλφια σήμερα; Με ποιους;;;;

ΚΟΝΑΝΒΑΒΑΡΙΑΝ - 25/4/2021 21:08

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΝΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ: ΟΠΟΙΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΔΟΚΑΡΙΑ ΣΟΥΤΑΡΕΤΕ.

Ponhrh_alepou - 25/4/2021 20:49

Ο αλμπάνης είναι 3 χρόνια στην ΑΕΚ ζήτημα είναι να έχει κάνει 5 καλά παιχνίδια

giorg - 25/4/2021 21:08

και πολλα ειναι τα 5 ματς φιλε.δεν κανει για την ΑΕΚ το παιδι.ταλεντο που μονο για Απολλωνα ειναι δυστυχως μας αρεσει δεν μας αρεσει.αλλα δεν φταιει αυτος.αλλα αυτοι που του ανανεωσαν το συμβολαιο.ντε κ καλα να βγει νεος ντεμης.η προσωπολατρεια δε σβηνει ΠΟΤΕ απο αυτη την ομαδα δυστυχως

Aruro21 - 25/4/2021 21:08

Πάλι ήττα σε ντέρμπι... Πάω να βάλω βιντεακι τζουντα Γκαρσία να αναπτερωθουν οι ελπίδες μου για το μελλον

Paixtouras - 25/4/2021 21:08

Ακόμα και ο αέρας από την κλανια του Ελ αραμπι τρομάζει τους αμυντικούς μας.... ούτε για πορδές αυτοί οι παίχτες που έχουμε. ΠΡΟΕΔΡΕ ΦΕΤΟΣ ΞΥΠΝΑ!

Mario1924 - 25/4/2021 21:07

Ρε τρέμουν τα πόδια μας όταν φθάνουμε στην αντίπαλη περιοχή τι πράγμα είναι αυτό

Loukas1921 - 25/4/2021 21:07

Νταξει τα υπόλοιπα τα έχουμε πει μη λεμε παλι τα ιδια ζουμε εναν 3ετη εφιάλτη και συνεχίζουμε. Αυτο που πραγματικά προσπαθω να καταλαβω είναι στη φετινη ΑΕΚ τι σκατα δεν μας άρεσε στον Βασιλαντωνοπουλο και τον είχαμε εξέδρα?

Paj21 - 25/4/2021 21:07

Όσο και να λήξει το ματσ απέχουμε έτη φωτός από τους σιχαμενους δυστυχώς.

sid21 - 25/4/2021 21:07

Με τον οσφπ δεν ειναι αναγκη να παιζουμε. Τζαμπα κουραζονται ολοι. Φοβουνται οι δικοι μας πολυ και συτο φαινεται. Και ο ποιο φοβισμενος ειναι ο τερματοφυλακαε

GooldMember11 - 25/4/2021 21:04

Αυτός ο Αθανασιαδης πόσο τραγικός. Αφήνει το τέρμα και πάει προς τον παίκτη που έχει 2 αμυντικούς κοντά του.

Από γκάφα σε γκάφα...

JuanRoman - 25/4/2021 21:03

Παίζουμε ένα σύστημα 5-4-1 με φορ τον Μάνταλο, στην ουσία ένα 5-5-0. Αυτά.

Μάλλον πάμε να κρατήσουμε σκορ γιατί με άρχισε να παίζει μπάλα ο γαύρος άρχισε να φτιάχνει και ευκαιρίες...

Fanko11 - 25/4/2021 21:03

Έβγαλε τον Αρσαριφαρντ ; Και παίζει σεντερ φορ ο Μάνταλος ; Δώστε του την αποζημίωση επιτέλους ! Ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος και δεν κρατάει ουτε τα προσχήματα !

John1978rrrr - 25/4/2021 21:02

Επιθετικό δίδυμο Γκαρσία με Μανταλο!!

SanktPauliR21 - 25/4/2021 21:02

Ρε σεις, οι ομαδες ως είθισται πρεπει να χουν εναν δυο μπαλαδορους, εναν δυο ταχυτατους παικτες, καναν μαχητη στο κεντρο και στην αμυνα, και δε χρειαζεται να ειναι ολοι μεσσι και πουγιολ. Εμεις εχουμε εναν wanna be cr7 μανταλο και αλλους 9 αμπαλους. Ο γαλανοπουλος κ ο καθε γαλανοπουλος που δεν ειναι σπεσιαλιστες μη περιμενετε να σου κανουν παιχνιδι, δεν ειναι αυτος ο ρολος τους. Αλλα κοντα στα ξερα καιγονται και τα χλωρα. Ισως απτον Γκαρσια να περιμενα κατι παραπανω αλλα κ αυτος δεν. Δεν... Συνέχεια ειναι ομαδα, ειναι 11 κακης παστας παικτες στις θεσεις τους οκ. Για ελλαδα εκει 4-5-6 ος, για ευρωπη φανηκε η γυμνια. Και το ξαναλεω και δε θα βαρεθω να το λεω, Λιβαγια Αραουχο Χριστοδουλοπουλος Βρανιες και βαλτε τη παρεα μου στις αλλες θεσεις. Δε θα μασταν ετσι.

Kwstas1971 - 25/4/2021 21:00

Για μια ακόμη φορά αλλάζω κάναλι ρε που μας καταντησατε

ScoccoMan - 25/4/2021 21:00

Γαμω το διάολο σας μεγαλοβδομαδιατικα δεν μπορείτε να κρατήσετε τους αραμπιδες και τους μπρουμες για 5 λεπτά ρε

Nclass21 - 25/4/2021 20:59

Αντε γ@@@σου ρε καριμ τα πόδια τα έχουμε και για πασες

AEK_GERA - 25/4/2021 20:59

Συνεχιστε να πιστευετε οτι εχουμε καλυτερη ομαδα απο βολο, αστερα, γιαννενα εσεις...καθαρα λογω φανελας βρισκομαστε στ 4η θεση...

chmark - 25/4/2021 20:58

Έχουμε βγει 7-8 φορές σε αντεπίθεση με.προοπτικες και δεν έχουμε κάνει ούτε φάση , ο γύρος θα είχε κάνει 3 γκολ σε αυτές τις φάσεις ,η διαφορά στην ποιοτητα ειναι τεράστια δυστυχώς τεράστια ,ο Ανσαριφαντ πολύ καλός σήμερα δυστυχώς, οι παιχτες κανόυν την διαφορά

ΑΕΚ1957 - 25/4/2021 20:58

Ροτεισον ροτεισον ροτεισον να το κανει ο ακατανομαστος που ειναι ηδη πρωταθλητης το καταλαβαινω αλλα το να παιζουμε καθε εβδομαδα με αλλη 11δα ουτε στο τοπικο δεν γινονται τετοια πραγματα αν ειναι οπαδος και ΗΑΕΚ ειναι η ομαδα της καρδιας του επρεπε ηδη να ειχε φυγει!!!!

SAM_21 - 25/4/2021 20:57

Ρε παιδιά αυτός ο Καριμ πόσο χάλια είναι και σήμερα. Έλεος....

savvas2020 - 25/4/2021 20:57

αντε ρε ανσαριφαρτ μας εχεις κανει τα νευρα τσαταλια ατελειωτα ματσ εκτος κλιματος

nafplio21 - 25/4/2021 20:57

Ο Ανσαριφάρντ λίγα πράγματα

Nclass21 - 25/4/2021 20:56

Αντε γ@@@σου ρε καριμ τα πόδια τα έχουμε και για πασες

kit568 - 25/4/2021 20:56

Ακομη είμαστε στα όρια της αξιοπρέπειας πάντως . Σα δεν ντρεπομαστε λίγο ,που έχει γίνει πια ρουτίνα και δεδομένη η ηττα στα ντέρμπι. Αν και πια δεν είναι ντέρμπι .ντερμπι σημαίνει αμφίρροπο παιχνίδι με ίσες πιθανότητες για τους δυο αντιπάλους.

Aekara_Jo4 - 25/4/2021 20:56

Αν μια δυο ευκαιρίες δεν τις κάνεις γκολ τι περιμένεις μετά;; Στο δεύτερο αποδιοργανωθηκαν και έπεσαν αλλά και οι άλλοι είχανε να βάλουμε τρεις παίκτες να αλλάξουν το παιχνίδι. Offside δεν ήταν στην πρώτη πάσα;;

johnkabou - 25/4/2021 20:43

Ρε παιδια στην ακινητη εικονα που εδειξε ειναι offside κατα την πάσα

DF1972 - 25/4/2021 20:53

Και νόμισα ότι είδα εγώ λάθος... Και βέβαια ήταν offside για αυτό το έδειξε κάτι δέκατα του δευτερολέπτου, μη τυχόν και το καταλάβουμε κι εμείς οι θεατές! Αθάνατη γ@μ#nova...

Kellhus21 - 25/4/2021 20:53

Βγαλτε εγωισμο επιτελους. Εχει γινει νομοτελειακο να χανουμε αυτα τα παιχνιδια

babis67 - 25/4/2021 20:53

Σήμερα όλοι πήραν βαθμό μόνο εμείς θα πάρουμε τα........ πάλι.

aris21 - 25/4/2021 20:43

Δίπλο οφσάιντ και κατωχυρωνει γκολ ... Τι να πω

Kellhus21 - 25/4/2021 20:52

Καλα διπλο δεν ειναι. Στην πρωτη πασα τους καλυπτει ο συνηθης υποπτος Λοπεζ

Germain_Paris - 25/4/2021 20:52

Στο Juventus Stadium να παίζαμε θα είχαμε λιγότερες ήττες από ότι έχουμε στο Καραϊσκάκης. Σβηστα με τα δεύτερα

insgram21 - 25/4/2021 20:52

Για ένα πράγμα είμαι σίγουρος. Αν ο γαυρος αποκλείσει τον Πας Γιάννινα την Μεγ. Τετάρτη, καλύτερα να αποκλειστουμε στην Τούμπα. Αν πάμε τελικό και ξεφύγει το σκορ, με την άμυνα και τους τερματοφυλακες που έχουμε θα γραφτεί στην ιστορία μας, ως μια μαύρη σελίδα ένας τέτοιος τελικός... Δεν μπορούνε τα παιδιά δυστυχώς....

insgram21 - 25/4/2021 20:52

Για ένα πράγμα είμαι σίγουρος. Αν ο γαυρος αποκλείσει τον Πας Γιάννινα την Μεγ. Τετάρτη, καλύτερα να αποκλειστουμε στην Τούμπα. Αν πάμε τελικό και ξεφύγει το σκορ, με την άμυνα και τους τερματοφυλακες που έχουμε θα γραφτεί στην ιστορία μας, ως μια μαύρη σελίδα ένας τέτοιος τελικός... Δεν μπορούνε τα παιδιά δυστυχώς....

aekara_mono_21r - 25/4/2021 20:51

ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΗΔΙΑ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΑΣ ΝΙΚΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ..... ΝΤΕΡΜΠΙ.ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΤΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ LOSER ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞ,ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ Κ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΕΖΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ.

Germain_Paris - 25/4/2021 20:50

Στο Juventus Stadium να παίζαμε θα είχαμε λιγότερες ήττες από ότι έχουμε στο Καραϊσκάκης. Σβηστα με τα δεύτερα

Gotcha - 25/4/2021 20:49

Ο αλμπάνης γιατί δεν έχει βγει αλλαγή από το 30? Ο άλλος έχει κάνει 3 αλλαγές στο ημίχρονο να χτυπησει το παιχνίδι και ο δικός μας κοιμαται

Juggernaut - 25/4/2021 20:48

Μολις εβαλε τους βασικους καταλαβαμε το χασμα, η ντροπη δεν ειναι δικη μας αλλα αυτων που διαλεγουν καραβιες.

John1978rrrr - 25/4/2021 20:44

Βαρέθηκα να μας καρφώνει ο γαυρος. Σήμερα ήταν κ ακόμα είναι ευκαιρία για ένα θετικό αποτέλεσμα ρε γαμωτο.

taxiss21 - 25/4/2021 20:48

Γιατι μπορούνε ρε φιλε? Κάθε φάση και ένα λάθος κάνουνε. Όλοι οι παίκτες σήμερα παλι λες και φοβούνται και είχαμε τις δηλώσεις του Αθανασιάδη ότι ταχα διορθώνουμε τα λάθη του κάθε συμπαίκτη μας? Που ρε Αθανασιάδη τα διορθώνετε εδώ δεν προλαβαίνετε να κάνετε λάθη ο καθένας μέσα σε 2 λεπτα

Mario1924 - 25/4/2021 20:48

Όταν σου δίνουν τόσους χώρους σε ένα ημίχρονο κ δεν μπορείς να βγάλεις ένα γκολ τότε μην ελπίζεις για τίποτα θετικό

SanktPauliR21 - 25/4/2021 20:48

Αρχηγαρα, τραβα ρε δες αν ειναι καλα ο Γκαρσια, δε θα σε πεσει ο κωλος. Ειναι δυνατον να κανει κουμαντο ο Σωκρατης? Ετσι ρε ειναι οι μεγαλες ομαδες?

DREAM21 - 25/4/2021 20:47

Ρε και 10 αμυντικούs να βάλουμε γκόλ θα φάμε .Ντροπή ρε .Ξύπνα Μανόλο και βάλε τον Κρίστισιτs γιατί δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα

Poison21 - 25/4/2021 20:47

Με 5 αδα στην άμυνα και η άμυνα δεν υπάρχει.. Απογοήτευση...

savvas2020 - 25/4/2021 20:47

Βγαλε αυτο το αψυχο πλασμα τον Αλμπανη ποτε ξανα πανω απο 10 λεπτα πεμπτη αλλαγη μονο

Dima - 25/4/2021 20:47

Ακόμα και από δεύτερα τους ... Ένα επίπεδο κάτω εμείς

foundation1000 - 25/4/2021 20:46

Παιδιά, πρέπει να το αποδεχτούμε. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ! ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Κάθε αγωνιστική ξεφτιλιζομαστε! Αντί να αυξήσουμε την απόσταση από τον βαζελο, την μειώνουμε! Δεν αντέχετε αυτή η κατάσταση!

agios_pink_ponk - 25/4/2021 20:46

Γιατι μου φανηκε offside το γκολ των γαυρων στην εικονα που έδειξαν από το βαρ? Χωνί πάντως η άμυνα

Anakassa68 - 25/4/2021 20:45

Δυστυχώς έχουμε μικρούς παίκτες.... με πόδια που τρέμουν και μηδέν ψυχή.... Μακαρι ν αλλάξει κάτι στο παιχνίδι αλλά το θέμα των παικτών θα παραμείνει....

Gotcha - 25/4/2021 20:45

Ο αλμπάνης γιατί δεν έχει βγει αλλαγή από το 30? Ο άλλος έχει κάνει 3 αλλαγές στο ημίχρονο να χτυπησει το παιχνίδι και ο δικός μας κοιμαται

sol - 25/4/2021 20:45

Δυστυχώς θέλουμε πολλά ψωμιά για να φτάσουμε τον γαύρο...

AEK_GERA - 25/4/2021 20:45

Υπαρχουν ακομα ατομα που θελουν να δουν την ομαδα τελικο με τoν gay?

Constantinoupoli86 - 25/4/2021 20:09

Και με τα γαϊδούρια να κατέβουν να παίξουν, πάλι θα μας κερδίσουν σβηστά.

AEK_GERA - 25/4/2021 20:44

Υπερβολικος...αν δεν φορανε ερυθρολευκα οι γαιδαροι, ενα χ θα το παρουμε

Bruxellois1980 - 25/4/2021 20:34

Θεωρώ ότι υπερβάλεις. Δεν γνωρίζω φυσικά το τελικό αποτέλεσμα, αλλά στο πρώτο αν κάποιος άξιζε λίγο παραπάνω να προηγείται αυτοί είμαστε εμείς.

ismael_blanco - 25/4/2021 20:20

Ό,τι να ναι

ScoccoMan - 25/4/2021 20:43

Γαμω το διάολο σας μεγαλοβδομαδιατικα δεν μπορείτε να κρατήσετε τους αραμπιδες και τους μπρουμες για 5 λεπτά ρε

an0nymous - 25/4/2021 20:43

Καλά θα μας τρελάνει το βαρ; βγάζουν το γόνατο πάνω στη γραμμή και η μπάλα ακριβώς πίσω απ' την γραμμή.. Οφσάιντ είναι αυτό.

leo_95 - 25/4/2021 20:43

Βάλε ρε άνθρωπε λιβαι μπροστά αντί του Αλμπανη, είναι αυτό που χρειάζεται να βγαίνει στις αντεπιθεσεις.

dimitris_enosis - 25/4/2021 20:42

Είναι οφσάιντ και δεν το δείχνει το παλιό κανάλι. Ξέρουν ότι είναι άκυρο γι'αυτό

taxiss21 - 25/4/2021 20:42

Ρε παιδια μετά κατηγορούμε τον προπονητή δηλαδή έλεος. Πάλι από λάθη παικτών μας γίνονται όλα αυτά. Παλι τα ίδια και πάλι τα ίδια κουραστηκαμε. Και τελοσπαντων είναι άδικο ρε @@στη μου γιατί με την πρώτη ευκαιρία τα καταφέρνουν κατευθείαν ενώ εμείς θέλουμε 30 ευκαιρίες για ένα γκολ όπως τημ άλλη αγωνιστική με τκν βαζελο. Έλεος πια.

kostasaek21 - 25/4/2021 20:42

Απαράδεκτοι, μέχρι στιγμής δεν έχουμε κατέβει καν στο 2ο ημίχρονο. Και το αστείο είναι οτι ο γαύρος παίζει με σβησμένες μηχανές.

wishy_r21 - 25/4/2021 20:40

Μόλις έβαλε μέσα τους καλούς, τα έκανες πάνω σου. Το σταυρό μας τώρα μη ξεφύγει το σκορ.

Predator1 - 25/4/2021 20:40

Αλμπανη πιο σοφτ και από Βιτάμ

SAM_21 - 25/4/2021 20:40

Ότι και να γράψουμε, ότι και να πούμε ένα είναι το σίγουρο, χρειάζεται πολύ δύναμη να παρακολουθήσει κάνεις την ομαδα

SanktPauliR21 - 25/4/2021 20:39

Βαλαν Ελ Αραμπι, ο τυπος ειναι game changer. Ενα κραμα σαν Λιβαγια-Αραουχο. Συντομα θα μας το βαλουν. Δεν εχουμε παικτες να τον κανουν καλα.

Bruxellois1980 - 25/4/2021 20:37

Τώρα θέλω να μας δω με Μβιλά και Ελ Αραμπί μέσα...

fraafr - 25/4/2021 19:44

Αν αυτό που πάίζει ο Μάνταλος είναι ποδόσφαιρο, τί να πω. Περιμένουμε μια μπαλιά για το περπάτημά του. Δεν αντέχεται να το βλέπω..

Constantinoupoli86 - 25/4/2021 20:36

Ο Μάνταλος σου φταίει;

Droit_Au_But - 25/4/2021 18:09

Εάν έρθουν Χ τα άλλα να κατεβάσει τα δεύτερα ...

dortmunder77 - 25/4/2021 20:35

Γιατί,έχουμε κ' 'Πρώτα';

IONmimis21 - 25/4/2021 20:35

Πάμε ρε ΑΕΚΑΡΑ!!!

dalmas26 - 25/4/2021 20:33

Αλμπάνη άιντε ξύπνα επιτέλους ,θέλεις και χρόνο συμμετοχής!!!αυτά μας φάγανε!!!!κοίτα που σκοράρεις ανά 15 παιχνίδια !!!και ίσως και λίγα λέω !!!έβαλες γκολ πριν 3 παιχνίδια ,σε κόβω πάλι την νέα σεζόν ,πολύ κουραστικος

Johneto - 25/4/2021 20:07

Φανελα φτερου

dortmunder77 - 25/4/2021 20:33

..την κατάντησαν,θες να πεις. Άς ελπίσουμε οτι σύντομα θα την ξαναφορέσουν κάποιοι που θα την 'αντέχουν'..

eagle1924 - 25/4/2021 20:22

Η φανέλα έχει τον δικέφαλο και μόνο φτερού δεν είναι. Ζυγίζει τόνους..Τα παικτάκια που την φοράνε είναι κατηγορία φτερού

Manos_AEK21 - 25/4/2021 20:32

Πάμε για τό διπλό καί τήν παραμονή Μανόλο Χιμένεθ.

Μπορείτε..! Λίγο εγωισμό -νευρο -παθος βγάλτε πρώτα από όλα για τους ίδιους σάς τους εαυτούς..

*Οδηγός καί παράδειγμα για το ποδόσφαιρο είναι το χάντμπολ..

petrarasr21salonica - 25/4/2021 20:11

Τι είναι αυτό το κοράκι ρε...

Bruxellois1980 - 25/4/2021 20:32

Από περιέργεια αδερφέ, τι παράπονο έχεις από τον διαιτητή σήμερα; Δεν είναι ο πρώτος που χάνει κάποια φάση, αφού την διόρθωσαν με τον ΒΑΡ, δεν έχω κάποιο πρόβλημα.

Predator1 - 25/4/2021 20:20

Αλμπανη πιο σοφτ και από Βιτάμ

zacaek1971 - 25/4/2021 20:31

Ο αλμπάνης αυτός είναι... Τεχνική χωρίς ουσία... Αν το φτιάξει αυτό πολύ απλά θα ανέβει επίπεδο και δε θα βγαίνει από την εντεκάδα... Αλλά.....

dortmunder77 - 25/4/2021 20:29

Είναι Αλέγκρος κ'βιρτουόζος ,δε μπορεί να είναι κ' σκληρός..

θάνος μια ΖΩΗ ΑΕΚ - 25/4/2021 20:31

Τι θα γίνει με αυτά τα κόρνερ;; εγώ καλύτερα θα τα εκανα...

tony_pls - 25/4/2021 20:30

Δυο φασεις απο στημενα, δυο γκολ φαγαμε, απο τα λαθη του Αθανασιαδη που ευτυχως ηταν φαουλ και τα δυο. Αν ειναι δυνατον, καθε ματς και χειροτεροι ειναι οι κιπερ μας.

xristosfiladelfeia - 25/4/2021 20:30

Τραγικός Αλμπάνης άλλη μια φορά .....πολύ μικρός παίκτης για την ΑΕΚ

apo1 - 25/4/2021 20:30

Πολύ καλά παίζει η ομάδα στο α΄ημίχρονο. Έξυπνα, εκμεταλλεύεται χώρους, ευκαιρίες έκανε. Για τα δεδομένα της χρονιάς μια από τις καλύτερες εμφανίσεις μας.

chimikos50 - 25/4/2021 20:30

Πόσο αλλιώς να είσαι ΑΕΚ. Ο μπουκαλακης μετά το κρυφτουλι στο δοκάρι για να βάλει γκολ, σήμερα το βάλε με το χέρι και οι gayροι πανηγύριζαν τα ρεζιλια. Ήμουν μέσα και θα θυμάμαι πάντα το Ντέμη που έβαλε το γκολ με το χέρι στο παιχνίδι με τον Ιωνικό κατωχυρωθηκε το γκολ και πήγε στο διαιτητή και του το είπε. Πήρε κίτρινη, το γκολ ακυρώθηκε κι ο Ντέμης βραβεύτηκε με τ ο διεθνές βραβείο fair play. Είναι αλλιώς να είσαι ΑΕΚ κι αλλιώς gayros.

romantic - 25/4/2021 20:30

Με λιγότερα πουληματα της μπάλας έξω από την περιοχή τους θα είχαμε καλύτερη τυχη

bill - 25/4/2021 20:30

Τι παιχταρα εισαι ρε γαλανοπουλε;;;;;;;;;;;;

tasa21 - 25/4/2021 20:29

Λίγο πιο συγκεντρωμένοι μπροστά θα βρούμε σίγουρα γκολ, Αλμπάνης σήμερα δεν..Πάντως λύσεις υπάρχουν για να δούμε κάτι καλύτερο μπροστά. Κάτι φάουλ ανύπαρκτα και μια κάρτα τα έπνιξε πάντως το κοράκι..

manos_aek - 25/4/2021 20:29

λίγο προσεκτικοί αν είμασταν θα είχαμε βάλει τουλάχιστον ένα γκολ

Kynikos - 25/4/2021 20:29

Πόσο σπαστικό είναι ρε παιδί μου που φαίνεται ότι ο Ολυμπιακός είναι τρύπιο πίσω και δεν υπάρχει ένας παίκτης με φαντασία, με ικανότητα στην σωστή τελική πάσα, να κάνει την σωστή φάση. Όλες οι ομάδες με μισή πάσα μας κάνουν γκολ και εμείς δεν έχουμε έναν άνθρωπο να βρει την σωστή την τρύπα, σουτ, σέντρα, πάσα να βάλουμε το έρμο το γκολ. Βγαίνει κάποιος καρφωτος, δεν τον βλέπουν και γυρνάνε μπάλα πίσω. Είναι άλλος σε θέση να βγει τετ α τετ βγαίνει οφσάιντ, είναι ο άλλος να βγάλει σέντρα,... Συνέχεια την γυρνάει πίσω. Είναι πιστευτά σπαστική η ομάδα μας μπροστα. Απίστευτο

ioannis64AEK - 25/4/2021 20:29

Αν είχαμε 2 άλλους παίκτες από Αλμπάνη και Καρίμ μπροστά, θα ήμασταν με 2 γκολ μπροστά τώρα. Στόπερ και τερματοφύλακας δυστυχώς όχι επιπέδου ΑΕΚ. Κάθε στημένο του γαύρου είναι μισό γκολ. Κρίμα για την προσπάθεια των υπόλοιπων. Πολύ αδικημένη αυτή η ομάδα από την μη αντικατάσταση τερματοφύλακα, στόπερ και Λιβάγια.

aekarrwsteia - 25/4/2021 20:28

Δε μπορούμε να σκοράρουμε απέναντι σε ένα γαύρο που μετά βίας παίζει... Είναι ευκαιρία σήμερα να πάρουμε το ματς να μας δώσει και μια χαρά η ομάδα, δεν έχουμε και πολύ αντίσταση και

grypas21 - 25/4/2021 20:28

Καλύτερα να παίζουμε χωρίς τερματοφύλακα τι να αυτό το πράγμα ότι πάει προς στην εστία είναι μέσα!πάντως σήμερα το παλεύουν αλλά είναι λίγοι για να φοράνε την φανέλα της ΑΕΚ οι 8 από τους 11

zacaek1971 - 25/4/2021 20:28

Πέραν του τερματοφυλακα το πρόβλημα στις στημένες φάσεις στο κέντρο της Άμυνας απλά υπάρχει.... 2 στημένα του φουρτουνη και τα 2 ήταν καρδιοχτυπι σκέτο. Από κει και πέρα ο βόθρος δεν είναι σε καλή κατάσταση και είναι κρίμα που δε σκοραραμε....

Gaius_Status21 - 25/4/2021 20:26

Πολύ καλή η ομάδα με κορυφαίο τον Αρχηγό. Ο Μανόλο διάβασε σωστά τον Πέδρο και δεν θα του κάνει τη χάρη σήμερα.

GiorgosLiberta21 - 25/4/2021 20:26

Σημασια εχει οτι ειμαστε σταθεροι..Απο εκει και περα ολα ειναι πιθανα

manolis6 - 25/4/2021 20:26

Κάτι μπορούμε να πάρουμε σήμερα. Να δούμε πότε θα βάλει τον Γκαρσία. Πάμε γερά ΑΕΚΑΡΑ.

JuanRoman - 25/4/2021 20:26

Εγώ θα πω ότι όταν βρουν προπονητή, να κοιτάξουν να φέρουν και έναν για τους τερματοφύλακες.

Ας κάτσει ο Χρυσόστομος σαν βοηθός του να μάθει την δουλειά αν θ'ελουν να τον κρατήσουν.

Και τον Τερ Στένγκεν να φέρουμε, θα καταλήξει και αυτός να τα τρώει με όλους τους τρόπους.


Υ.Γ. Ευτυχώς ο Μαρτίνς το αντιμετωπίζει το ματς σαν προθέρμανση για τον ημιτελικό.... Συνέχεια
Ένα χ σήμερα θα είναι μια χαρά, θα περάσει αυτή η αγωνιστική σαν μην έγινε. Κρατάμε τους +5 βαθμούς και μένουν 4 αγωνιστικές.

eleft21 - 25/4/2021 20:06

Ο Αλμπάνης θα μπορούσε σήμερα να κάνει ζημιά μ αυτό το τρόπο παιχνιδιού, αλλά του λείπει η ουσία.

officer123 - 25/4/2021 20:25

Του λείπει η ποιότητα για πρωταθλητισμο

Tavernie - 25/4/2021 20:25

Ο Ανσαριφάρντ συνήθως είναι φουνταρισμένος οφσάιντ, έχει λιποθυμήσει και 3-4 φορές σε δυνατές κόντρες, κατά τα άλλα προσδοκούμε για το β' ανάσταση Ιρανού.

geopar2010 - 25/4/2021 20:25

σήμερα που έχει κενά η άμυνα τους και έχει χώρους να κινηθεί ο λιβαι αυτός τον έχει στον πάγκο , ρε πάρτε κανονικό προπονητή και χτίστε από την αρχή δεν είναι δυνατόν να βγαίνουμε στην αντεπίθεση και να μην ξέρουν τι να κάνουν την μπάλα

Rainbow - 25/4/2021 20:25

Κάνε αλλαγή τερματοφύλακα .Βάλε καλλίτερα ένα σκαμπό!!!

geopar2010 - 25/4/2021 20:24

σήμερα που έχει κενά η άμυνα τους και έχει χώρους να κινηθεί ο λιβαι αυτός τον έχει στον πάγκο , ρε πάρτε κανονικό προπονητή και χτίστε από την αρχή δεν είναι δυνατόν να βγαίνουμε στην αντεπίθεση και να μην ξέρουν τι να κάνουν την μπάλα

kynigos1978 - 25/4/2021 20:06

Παιδικη χαρά η αμυνα του γαύρου κ ο Αλμπάνης, Μανταλος, Λόπεζ δεν μπορούν να περάσουν μια σωστή πάσα, υλικό για μπάζα όχι για ομάδα.

DeLiOnX20 - 25/4/2021 20:24

Δεν φταίει σήμερα ο Μάνταλος. Ο Καριμ δεν ξέρει να παίζει στον χώρο και ο Αλμπάνης απλά τόσο μπορεί. Κρίμα. Με Τάνκοβιτς+Γκαρσία θάταν Αλλη Εντελώς Κατάσταση.

Sigurros - 25/4/2021 20:13

Φίλε αλήθεια το λες αυτό; Ο Μανταλος σήμερα είναι πολύ καλός όπως και ο Νεντε. Μη λέμε αστεία!

siokostas - 25/4/2021 20:22

Αν δεν κουβάλαγε την μπάλα και άφηνε κάποιον άλλο να βαράει τα στημένα, θα συμφωνούσα μαζί σου.

Sigurros - 25/4/2021 21:15

Στα στημένα με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Είναι άθλιος!

Bruxellois1980 - 25/4/2021 20:24

Συνολικά σχετικά καλή εικόνα. Τερματοφύλακα δεν έχουμε φυσικά, γκολ δεν φάγαμε απλά επειδή δεν τους αφήσαμε να κάνουν σουτ εντός εστίας. Μπροστά υπάρχει δυστυχώς έλλειψη ποιότητας, αν και ακόμα κι έτσι θα μπορούσαμε νε έχουμε βάλει 1 γκολ. Ας ελπίσουμε ότι θα βάλει Γκαρσία δεύτερο επιθετικό και θα τους κάνει ταναπού. ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΑΕΚάρα μου!

telis_mak - 25/4/2021 20:24

Σε αυτόν τον γαύρο ο Τσίνο θα είχε κάνει μόνος του πάρτυ σήμερα. Μην ξανακούσω για Ανσαριφάντ ή Αλμπάνη ούτε για αλλαγές δεν κάνουν.

Aekara_Jo4 - 25/4/2021 20:23

Πάμε ρε παιδιά μπορείτε, μόνο μην φοβάστε και πιστέψτε το. Πρώτοι στη μπάλα , δυνατά και όχι φλυαρίες μπροστά. Βγαίνουν ευκαιρίες ,με τσαμπούκα και θάρρος θα μπει ένα.

officer123 - 25/4/2021 20:23

Λοιπόν σήμερα αποδεικνύεται ότι με ένα καλύτερο τέρμα και φορ θα είχαμε άλλη τύχη φέτος. Αυτά ήταν τα σημαντικότερα κενά μας και μετά όλα τα άλλα...

Tasos24 - 25/4/2021 20:23

Καρίμ Ανσαριφαντ....είναι να τον λυπάσαι.... κοντρόλ ανύπαρκτο , κίνηση στον χώρο τελείως λάθος .... παίζει μόνο και μόνο διότι δεν υπάρχει άλλο φορ.... μόνο για αυτό....

Sotis1453 - 25/4/2021 20:23

Αυτός ο Αλμπάνης μια σωστή ενέργεια δεν μπορεί να κάνει.. Ότι καλές προϋποθέσεις μπορεί να έχουμε όταν κλέβουμε μπάλες τις καταστρέφει.. Κρίμα.. Καμία εξέλιξη.. Βέβαια σ αυτήν την ομαδα ποιος μπορεί να έχει εξέλιξη, αλλά αυτό είναι αλλού παπά ευαγγέλιο..

vassilakas - 25/4/2021 20:15

Δεν πάει άλλο.Μια καλή καρέκλα άμεσα για τέρμα.Πιο πολλα θα πιάνει.Δεν παλεύονται αυτοί οι 2.Οι χειρότεροι που θυμάμαι στην ζωή μου.

krikri21 - 25/4/2021 20:23

Μη ξεχνάς τον Μορεττο το βραζιλιανο

DREAM21 - 25/4/2021 20:23

Ρε έχετε καταλάβει ότι παίζουμε με τα δεύτερα του γαύρου ; Μαs το δίνουνε και δεν μπορούμε να κερδίσουμε . Βάλε μέσα ρε Μανόλο, Γκαρσία και Τάνκοβιτs να πάρουμε το ματσάκι . Πότε θα βρούμε πάλι τέτοια ευκαιρία;

_Lucarelli_99 - 25/4/2021 20:23

Εντελως αδιαφορος ο γαυρος σημερα, μεγαλη ευκαιρια να παρουμε διπλο. Αλμπανης αλλαγη και το εχουμε.

aek_forever - 25/4/2021 20:22

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ. ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ. ΚΑΤΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ. ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΑΕΙ ΜΕΣΑ. ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΤΑΝ ΝΑ ΦΑΣ ΤΕΤΟΙΑ ΚΕΦΑΛΙΑ. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.

AekaraApoKounia - 25/4/2021 20:12

ρε παιδια συγγνωμη κιολας, δεν θα επρεπε να το εχει βγαλει αυτο ο αθανασιαδης??( ακομα και αν ηταν οφσαιντ)

filsak55 - 25/4/2021 20:22

και όχι μόνο αυτο, και στο πρώτο φάουλ του γαύρου πάει αουτ πλαγιο... και ο τυπος την γυρναει μεσα ασιστ για τον επερχομενο... αλλαγη τερμα στο ημιχρονο

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 25/4/2021 20:22

Ο παραλίας Ολυμπιακός σου δίνει το παιχνίδι σ λέει έλα βάλτο ΒΓΕΣ ΕΥΡΩΠΗ κ τα θαλασσωνεις στην τελική προσπάθεια

Ούτε κ έτσι δεν τον νικας....Στο β θα τους βάλεις Καμαρά ελαραμπι ενβιλα

telis_mak - 25/4/2021 20:22

Σε αυτόν τον γαύρο ο Τσίνο θα είχε κάνει μόνος του πάρτυ σήμερα. Μην ξανακούσω για Ανσαριφάντ ή Αλμπάνη ούτε για αλλαγές δεν κάνουν.

an0nymous - 25/4/2021 20:22

Καλά στέκεται η ομάδα.. αλλά αν θέλουμε να βάλουμε γκολ πρέπει να ανεβάσουν κι άλλο την απόδοση τους..

Nclass21 - 25/4/2021 20:20

Ρε Αθανασιάδη αγόρι μου πως γίνεται να είσαι μέσα στην εστία και να σε κρεμάνε με κεφάλια τιναφτορε

serifis_45 - 25/4/2021 20:20

Bravo AEK

Gypaetos - 25/4/2021 20:20

Μερικές φορές έχω την εντύπωση ότι μερικοί απλά μπαίνετε για να κράζετε...αυτή την στιγμή δεν μπορεί να αλλάξει τπτ,αυτούς έχουμε με αυτούς πορευόμαστε...σταματήστε τις κριτικές κάθε φορά που παίζουμε έχετε κουράσει...έλεος κάθε φορά που παίζει η απάντησή να γράφετε ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ

kitRinimavRoaima - 25/4/2021 20:20

ΠΑΜΕ ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ!!!

elef3490 - 25/4/2021 20:06

Ρε Καριμ, την τρέλα μου μεσα μ αυτό το οφ σαιντ. Μόνιμα οφ σαιντ. Ελεος

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 25/4/2021 20:17

Αν ο ασιστερ ειχε και αυτος το μυαλο του να μην βγει οφσαιντ η φαση,καλα θα ηταν....

elef3490 - 25/4/2021 20:27

Ο σέντερ φορ πρέπει να κοιτάει να μην είναι οφ σαιντ. Σ όλες τις ομάδες έτσι είναι.

flammas - 25/4/2021 20:15

Βασίλαντωνοπουλος δύο επίπεδα πάνω από Μπακακη.

dikigoros_tu_diabolu - 25/4/2021 20:15

Για ακόμα 45' Γαλανόπουλους, Βασιλο οι καλυτεροι

taxiss21 - 25/4/2021 20:14

Τερματοφυλακες μηδέν, η άμυνα σκιαζςται ξανά. Όταν βγαίνουμε αντεπίθεση πάλι σοφτ οι παίκτες. Κρίμα. Σήμερα έχουμε ευκαιρία να παρουμε διπλό δεν κάνει κάτι τρομερό ο γαυρος το βλέπετε όλοι.

Gontzilas21 - 25/4/2021 20:14

Ότι πάει μέσα γράφει....αααρεε π... Κόρακα

anemos777 - 25/4/2021 20:03

Έχω την εντύπωση ότι ο Βασίλαντωνοπουλος, λόγω σωματοτυπου, παίζει καλύτερα ως αμυντικό χαφ πάρα ως δεξί μπακ. Και κόφτης αλλά και γρήγορος στην αντεπίθεση.

Den73 - 25/4/2021 20:13

Είναι καλός ως wing back, με τριάδα να τον καλύπτει, αλλά ως full back υστερεί πολύ αμυντικά.

insgram21 - 25/4/2021 20:11

Δεν έχουμε τερματοφυλακες!!! Δεν είναι απλά μέτριοι, δεν υπάρχουν αυτοί!!!! Είμαι 48 ετών, παρακολουθώ την ΑΕΚΑΡΑ από 6 ετών και δεν έχω ξαναδεί ποτέ τέτοιο χάλι στο Νο1. Κάθε κόρνερ και κάθε φάουλ έχω ταχυπαλμια...

Mitsakos11 - 25/4/2021 20:11

Εννοείται ότι θα ακυρωνόταν το γκολ σε κάθε περίπτωση, αλλά δυστυχώς ο Αθανασιάδης από την αρχή του αγώνα έχει κάκιστες αντιδράσεις. Τι πράγμα είναι αυτό με τους κίπερ φέτος....

elef3490 - 25/4/2021 20:10

Ρε Καριμ, την τρέλα μου μεσα μ αυτό το οφ σαιντ. Μόνιμα οφ σαιντ. Ελεος

SanktPauliR21 - 25/4/2021 20:10

Ρε σπικερ σκουπιδ@@@ δλδ δε το βλεπεις? ειναι δυνατον? δες μιλας κ ολας και πανυγηριζεις? ελεος, ντροπη σας.

_panagiotis_ - 25/4/2021 20:09

ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΜΠΑΡΣΟ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ? ΤΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ??

Gaius_Status21 - 25/4/2021 19:59

Κορυφαίος ,μέχρι στιγμής ο Μάνταλος, 3 ασίστ πάρε-βάλε, ένα φαρμακερό σουτ έξω από την περιοχή και αριστοτενικά χρυπημένο κόρνερ που κατέληξε στην ευκαιρία για κεφαλιά-γκολ του Τζήζας.

gkater - 25/4/2021 20:08

Συμφωνω απολυτως, οι πασες του ειναι εντελως On-point, δεν φταιει αυτος που αλλοι δε μπορουν να τις τελειωσουν.

Gaius_Status21 - 25/4/2021 20:24

Άμα κοιμάται ο Πέρσης δεν του φταίει ο Μάνταλος.

combatiente_21 - 25/4/2021 20:06

παναθεμα σε κορακα

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 25/4/2021 20:05

Λιγο περισοτερο τσαμπουκα,παθος.Τους εχουμε.Παμε ΑΕΚΑΡΑ

cvk1980 - 25/4/2021 20:02

Χαμογελασε μας και λιγο ρε @@ τυχη!!

TsmGeoo - 25/4/2021 20:00

Μαχαίρας!!!

AEK_GERA - 25/4/2021 19:48

Ρε παιδια του Λοπες χερι δεν ηταν ? Το ειχα σιγουρο οτι θα το δινει, ισως κανω και λαθος αλλα το ειδα πολυ προφανη παραβαση

acherontas1972 - 25/4/2021 20:00

Χτυπάει στον δεξί του ώμο και όχι στο αριστερό χέρι.

sofmeister - 25/4/2021 19:44

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνουν σαν κότες όταν βγαίνουν στην επίθεση. Ειδικά ο Αλμπάνης είναι φλύαρος και άψυχος

ΗΜΑΡΤΟΝ - 25/4/2021 19:57

Πάντα έτσι ήταν..

Λάδι λάδι και τηγανήτα τιποτα

AEK_GERA - 25/4/2021 19:56

Δεν κανουν σαν κοτες ,απλα ειναι...χρονια τωρα

_panagiotis_ - 25/4/2021 19:56

Mας αφήνουν χώρους αλλά και δημιουργούμε πάντως και η αντίπαλη άμυνα έχει κενά, άμα τους κουράσουμε λίγο και χωθεί ο ταχυδύναμος Λιβάι στο β' ημίχρονο θα τους κάνει γιο-γιο από τα πλάγια.

ScoccoMan - 25/4/2021 19:56

Βάλτο ρε Jesus !!!

taxiss21 - 25/4/2021 19:54

Ρε Αλμπάνη παίξε λιγο πιο παθιασμενα

anastadam79 - 25/4/2021 19:53

Αφήνουν τοσους χωρους η αμυνα του Ολυμπιακου κ δυστυχως δεν υπάρχει η ποιότητα να τους εκμεταλευτει... Ο Αλμπανης εχει καταντησει ανέκδοτο... Φλυαρος.. Χωρίς καμια ουσία!

elef3490 - 25/4/2021 19:53

Ο Τσιγκρινσκι ματιασμενος ειναι σήμερα

takis57 - 25/4/2021 19:50

δεν δεν δεν μπορουν τα παλικαρια

leo_95 - 25/4/2021 19:48

Μόνο εγω είδα πέναλτι στον Καριμ;

DaltonsBrothers - 25/4/2021 19:48

Για την θέση του τερματοφύλακα μόνο πρέπει να πεσει χρήμα θέλουμε ένα καλύτερο ξένο τερματατζη. Πρώτον αυτο και δεύτερον θέλουμε έναν προπονητή τερματοφυλάκων έναν ξένο που να προέρχεται από χωρα που βγάζει παίκτες σε αυτήν θέση. Αυτά μέχρι στιγμής και βλέπουμε στην συνέχεια τι άλλο χρειάζεται η ομάδα. Με λιγα λογια πρέπει να πέσει πολύ μαρούλι το καλοκαίρι για να φτιαχτεί μια πολύ δυνατή ομαδα

raspilot - 25/4/2021 19:43

Είναι γνωστό βέβαια ότι δεν έχουμε τερματοφύλακα έτσι?

SanktPauliR21 - 25/4/2021 19:40

Αλμπανη ρε φιλε, νταξει!

stef1970 - 25/4/2021 19:34

Επιτέλους, κάντε μια εμφάνιση αντάξια της ομάδας και πάρτε βαθμό ή βαθμούς.

Παίξτε σαν ΑΕΚ...

stef1970 - 25/4/2021 19:32

Επιτέλους, κάντε μια εμφάνιση αντάξια της ομάδας και πάρτε βαθμό ή βαθμούς.

Παίξτε σαν ΑΕΚ...

an0nymous - 25/4/2021 19:31

Δώστε τα όλα..

stef1970 - 25/4/2021 19:30

Επιτέλους κάντε μια εμφάνιση αντάξια της ομάδας και πάρτε βαθμό ή βαθμούς...

Παίξτε σαν ΑΕΚ...

chmark - 25/4/2021 19:29

Για όλους τους μιρλες, ΠΑΜΕ ΑΕΚαρα !!!

Ότι και να γίνει μαζί σου είμαι

kit568 - 25/4/2021 19:18

Προσοχή ! Ο χοντρός θέλει πάνω από πέντε ! Πάνω απ'ολα αξιοπρέπεια(ποιος να μας το λεγε ότι σε θητεία τίγρη θα παλευαμε για αξιπρεπη ήττα )!

Gaizka_Medieta - 25/4/2021 19:12

Μια φορά να μην μπούμε φοβισμένα!!!!! Πάμε ΑΕΚΑΡΑ μου

Tasos24 - 25/4/2021 18:59

Ο γαύρος κατέβασε 11αδα διακοπών.... θέλει να μας ξεφτιλισει τελείως..... κανονίστε ρεμαλια.....

Manos_AEK21 - 25/4/2021 18:58

Λίγο εγωισμό λίγο νεύρο- πάθος νά δούμε θέλουμε..

Αυτές οι λέξεις έχουν χαθεί...

AEK_GERA - 25/4/2021 18:35

Αν δεν μπορειτε εστω χ απλα μεχρι 2 γκολ ρε μαγκες ,οχι αλλη ξεφτυλα δεν την αντεχουμε

Bono1976 - 25/4/2021 18:31

Τι έκανες ρε μανολο πάλι; Και αφού ήθελες for extreme γιατί δεν έβαζες το Γκαρσία κι όχι τον Αλμπάνη;

Pistosaektsis21 - 25/4/2021 18:23

Γερά αεκαραα

Byzantinos1025 - 25/4/2021 18:21

Πάμε γερά,έστω ένα Χ θα είναι υπερπολύτιμος ο βαθμός για την συνέχεια!

Pistosaektsis21 - 25/4/2021 18:01

Γερά αεκαραα

ΕΠΟΜΕΝΟ

 

 

29/04 - 21:09
Αυτοκτονία και αποκλεισμός για την ΑΕΚ!
the_teacher - 09/05 - 18:19
---Άντε παρατήστε μας πια ρε. Όλοι σας. Από Μελισσανιδη μέχρι τον τελευταίο παίχτη. Έχουμε φτάσει στο σημείο να αποκλειόμαστε και να αισθανόμαστε ανακούφιση, επειδή δε θα γίνουμε ρεζίλι στον τελικό. Αυτή η ΑΕΚ είναι μια ντροπή για την Ιστορία της και αυτοί που τη σχεδίασαν χρωστάνε ένα συγγνώμη. Συγγνώμη που είναι άσχετοι με το ποδόσφαιρο και που έφτασαν με τα εγκλήματα τους την ΑΕΚ σε αυτό το σημείο ντροπής. Όλοι όσοι είστε κοντά στην ΑΕΚ μάς οφείλετε μια συγγνώμη. Γιατί άλλος ανεχτηκε κι άλλος αποδέχτηκε σιωπηλά όλα αυτά τα εγκλήματα. Τις παλινωδίες με τους κουμπαραδες, τους παίχτες από τα πανέρια που βαφτίζονταν παιχταράδες, τους Καρντόσο, τη μιζέρια, τις αρλούμπες για την οικονομική πολιτική της ΠΑΕ. Η ΑΕΚ έχει χάσει τα πάντα. Την ψυχή της, την ταυτότητά της, τη διαχρονική της ποιότητα, ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Πηγαίνει κι έρχεται από γήπεδο σε γήπεδο σαν θίασος ποικιλιων, με νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου, ατάλαντη και βαρετή. Μια ομάδα με αρχηγό που είναι η σημαία αυτής της νοοτροπίας. Μια ομάδα-νεκροταφείο ταλέντου και φιλοδοξιας. Να τη χαίρονται όσοι την κατάντησαν έτσι. Να τη βλέπουν, να την καμαρώνουν. Ντροπή σε όλους σας.
05/05 - 19:27
ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-2 (ΤΕΛΙΚΟ)
DF1972 - 10/05 - 11:31
---Τ Ε Λ Ο Σ! Ως εδώ... Ο γιος μου λέει "πάλι τα ίδια ρε μπαμπά;", η κόρη μου γελάει με τις αντιδράσεις μου, η γυναίκα μου λέει: "δεν βάζεις καλύτερα Μέλισσες και Survivor, μην μου πάθεις τίποτα, έχεις ανεβάσει πίεση"... Ε, λοιπόν Μέλισσες και Survivor!!! Ουστ ξεφτιλισμένοι, ντροπή σας που κατάντησατε την ΑΕΚαρα ΜΑΣ. Δική μας είναι η ΑΕΚ ρε ξεφτίλες! Ουστ από εδώ!!!
05/05 - 23:49
Διάλυση σε ένα τρίλεπτο για την ΑΕΚ
Φοίνικας - 06/05 - 21:40
---Η ιστορία και το DNA της ΑΕΚ δεν αλλοιώνονται μόνο επειδή μια χρονιά βρέθηκε διοικητικά και ιδιοκτησιακά παρατημένη, λεηλατημενη, χρόνια κατακρεουργημενη, ουσιαστικά αφραγκη και χρεοκοπημενη, χωρίς δικαίωμα μεταγραφών και με παιχτακια σαν τον Σιαλμα να κάνουν προσφυγή και να μένουν ελεύθεροι με αποτέλεσμα να πολεμα και να δίνει μια άνιση μάχη απέναντι σε διαιτητικές σφαγες και παραρτήματα του δυνάστη που τελικά οδήγησαν στον υποβιβασμό της ομάδας μας.Η ιστορία και το DNA της ΑΕΚ αλλοιώνονται αγρίως τα τελευταία 3 χρόνια, όταν δεν μαζεύει βαθμό σε ευρωπαϊκό όμιλο (γιατί κάποιος αποφάσισε να κάνει τα λεφτά της ομάδας κουμπαρα και να πάει να παίξει με χαφ τον Αλεφ και τον Μοραν και εξτρεμ τον Ντελετιτς και τον Κλωναριδη), όταν χάνει 4 σερί τελικούς κυπέλλου, τους 3 μάλιστα από τον ίδιο αντίπαλο, όταν μένει εκτός τίτλου από τον Νοέμβρη, όταν παλεύει μεταξύ 3ης και 5ης θέσης με 35 βαθμούς διαφορά από την κορυφη, όταν σε μέσα σε 6 χρόνια έχει μαζέψει 3 τριαρες, 2 τεσσαρες και 1 εντός έδρας πεντάρα από τον γαυρο χωρίς να έχει ανταποδώσει μια φορά, όταν σε 33 συνεχόμενους αγώνες με ΟΣΦΠ, Παοκ και Παο έχει μόνο 3 νίκες και ένα σωρό ήττες λες και είναι ο Λεβαδειακος, όταν έχει γίνει πελάτης του χειρότερου παοκ των τελευταίων 5 χρόνων και χάνει 4 φορές από εκείνον μέσα σε ένα μήνα, όταν κοντεύει να φάει μισή κατοστάδα γκολ σε ένα πρωτάθλημα, και πόσα ακόμα επιμέρους που πραγματικά υποβιβαζουν αυτά τα τεράστια τρία γράμματα. Γιατί καμιά φορά αυτοί οι "υποβιβασμοι" και κυρίως η ανοχή που δείχνουμε σε αυτούς είναι πιο επικίνδυνοι κι από έναν κυριολεκτικο υποβιβασμό σε μικρότερη κατηγορία.Το μεγαλύτερο κακό που μας έκανε εκείνο το ρημάδι το 2013, είναι ότι μας έκανε "και μη χειροτεράκηδες". Αφού η ομάδα δεν χρωστάει και δεν κινδυνεύει να πέσει κατηγορία, όσες πικρές και να τρώμε, έχουμε κάποιους που στην πρώτη κριτική που θα ασκηθεί στην διοίκηση θα σου πουν "α ρε Αδαμιδοθανοπολους που θέλετε". Φτάσαμε στο σημείο να διαβάζουμε ότι ο Μελισσανίδης σκεφτεται να φύγει επειδή ανήρτησε ένα πανό διαμαρτυρίας η Original για το οποίο είχε απόλυτα δίκιο, και το 85% των σχολίων να καταφερονται κατά της Original με τρόμο να μην στεναχωρηθει ο Μελ. Αν είναι δυνατόν.Συνεπώς? Ας κοιτάξουμε την μάπα μας στον καθρέφτη και θα δούμε ένα κομμάτι του προβλήματος. Εμείς οι ίδιοι ρίξαμε χαμηλά τον πηχυ και εμείς οι ίδιοι γίναμε ανεκτικοι στην παταγώδη αποτυχία. Πως γυρνάει αυτό τώρα μάγκες μου? Πως? Με την νοοτροπία που έχει καλλιεργηθεί την τελευταία 3ετια και κυρίως την ακαμπτη πολιτική του Μελ δεν γυρνάει. Με πονάει πολύ, αλλά αλήθεια δεν ξέρω πως γυρνάει αυτό το πράγμα έχοντας δει πλέον για τα καλά τον τρόπο που λειτουργεί ο πρόεδρος.Ένα τελευταίο που το νιώθω πολύ βαρύ μέσα μου. Κρίμα ρε πρόεδρε να μας βγάζεις ξινό από την μύτη το σπίτι μας, την γηπεδαρα μας που μετά από τόσα χρόνια λαχταρουμε να μπούμε μέσα. Είναι εντελώς χειριστικο και συναισθηματικά εκβιαστικο, όλα αυτά τα χρονια η ιστορική κατρακύλα της ομάδας μας να γίνεται (σιωπηρά ή και φωναχτά) στο όνομα της επιστροφής στο σπίτι.
05/05 - 19:27
ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-2 (ΤΕΛΙΚΟ)
aekarrwsteia - 10/05 - 11:31
---Το γηπεδο χτιζεται, η ΑΕΚ γκρεμίζεται.
05/05 - 19:27
ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-2 (ΤΕΛΙΚΟ)
Valderama - 06/05 - 15:39
---ελπίζωντας λόγο μαζοχισμού στην ανατροπή θα πω το εξής. όσα γήπεδα, όσα προπονητήρια, αυτό που έχω ζήσει μετα το πρωτάθλημα και ιδιαίτερα επί κορωνοιού με την ΑΕΚ δεν το συγχωρώ από κανέναν ευεργέτη - επενδυτή ή όπως θέλει να λέγεται. Να πανε όλοι τους στην ευχή του θεού και να μη τους ξανακούσω μου έχουν καταστρέψει την υγεία μου...η πιο μαύρη σελίδα έιναι που ζούμε ΝΤΡΟΠΗ!